Kondis + styrka = bra mot zombies.

God kväll läsare, ligger som vanligt i sängen med datorn på magen och snackar skype med Danne. Ska snart ta en liten dusch sen plugga sönder min hjärna inför proven jag ska göra imorgon. Hatar att jag ska göra matteprov men glömde böckerna i skåpet i fredags så här har jag legat sjuk hemma i sängen utan några böcker. Fuck me. Men ska försöka plugga lite idrottsteori, hatar dock det då jag verkligen inte kan få in allt i skallen. Det enda jag kan tänka är typ när alla blir zombies är det bra att ha bra kondis så man kan springa från dom samt vara stark så man kan rädda sitt och någon annans liv. Tror ni jag får A på provet om jag skriver det?! Jag tänker ju på framtiden?! Fick dock uppmuntran i skolskiten av ett finfint paket som jag redan öppnat och testat innehållet. Sakerna får ni se imorgon antar jag. Nu ska jag fortsätta tycka jävligt synd om mig själv och hoppas att jag inte somnar mitt i pluggandet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback