Julklappar.

Följer strömmen och lägger upp bilder på årets julklappar som jag fått från min familj. Det jag fick från Anna, Elina och Clara kommer upp senare även om jag fick dom tidigare än dessa ni nu kommer få se. Lets go, heyho!
Ögonkit av Amanda. Prydnadssak av mina föräldrar. Deo av farmor. Högtalare av familjen.
Strumpbyxor samt tisha av Carola, Nora och Dennis.
Presentkort på Shock av mina föräldrar samt massa pengar av alla.
Armband ett av Amanda. Armband två av faster. Halsband av Amanda. Ringar av Amanda.
Massa smink av farmor.
Världens snyggaste väska av Carola, Nora och Dennis.

Saga

Kan inte du skriva ett inlägg om http://xn--vrskrik-exa.se/? Det är en Sverigeturné med två alternativa band (kerbera och the neverdies), och ju fler som röstar på varje län, desto större chans är det att de kommer just dit! Plus att man ska hashtagga #ss bredvid åldern haha ^^ (ålder: 16 #ss)

2013-12-26 / 16:15:08
Denise

Älskar väskan! :D

2013-12-26 / 22:59:03
URL: http://autaini.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback