35 frågor om 2013.

Av någon anledning fick jag lust att fylla i någon sån här "blogglista" och letade upp en på google. Här får ni reda på massa saker jag gjort och känt över det gångna året. Hope u like it.
 
1. Har du hållit dina/ditt nyårslöften? Nope, godiset har stannat vid min sida.
2. Vilken månad var bäst? November.
3. Varför? För att det var månaden det var bra mellan mig och Sante..
4. Vad var det bästa med 2013? Att börja gymnasiet, träffa Elina, Anna och Clara samt mitt senaste förhållande.
5.Vad var det sämsta? Att Sante gjorde slut med mig samt att jag la så pass mycket tid på mitt ex.
6. Levde året upp till dina förväntningar? I don't know.
7. Ja/nej, varför? Hade nog inga större förväntningar.
8. Vad var din största framgång? Att jag fick killen jag raggade på.
9. Vad var ditt största misstag? Att hålla fast vid mitt usla ex samt att lita på folk.
10. Vad gjorde dig gladast 2013? Mina älskade vänner samt Sante.
11. Vad gjorde dig mest sårad? Att Sante dumpade mig.
12. Är det något du skulle ha gjort annorlunda? Jupp.
13. Om ja, vaddå? Hade kunnat vara en bättre flickvän som han ville ha kvar.
14. Blev du kär under året? Jupp, tyvärr.
15. Har du uppnåt något i kärlek under året? Yeah I guess?!
17. Har du insett något under året? Att det måste vara svårt att ha mig som flickvän.
18. Hur sumerar du årets kärlek? Smärtsam.
19. Träffat några nya vänner? Jupp!
20. Om ja, vilka då? Elina, Anna, Clara, Jonte och alla i min klass. Även massa göteborgare samt helsingborgare.
21. Har det påverkat något? Jupp.
22. Har du bråkat? Haha jupp.
23. Har du förlorat någon vän? Tyvärr.
24. Gjort något du ångrar? Jupp.
25. Vilken dag/kväll/natt kommer du att minnas mest? En speciell dag.
26. Varför? Kysste Sante för första gången.
27. Det bästa köpet? Min spirithood.
28. Det bästa minnet? Hemlis.
29: Det bästa med årets sommar? Öööh vet inte.
30. Vad ska du uppnå med 2014 som du inte uppnåt med 2013? Tänka mer på mig själv.
31. Vad ska du göra annorlunda 2014? Sluta hänga efter folk som sårar mig.
32. Vad ska du fortsätta med under 2014 som du gjort under 2013? Spela, äta, sova.
33. Vad har du gjort dig själv mest stolt över? Vågade åka en hööög karusell på Tosselilla (hemskt!)
34. Vad har du gjort dig mest besviken över? Att jag inte kunde hålla Sante kvar.
35. Är du nöjd över 2013? Nope.

Daniella 🌙

Vad har hänt med ditt öra? :( ser inte alls ut som på bilden i kommentarsfältet. Svullnar dina örin med av kylan? :(

2013-12-19 / 22:44:23
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Melody Moonchild

2013 har inte varit så snällt mot mig heller. :/
Att dumpa någon som man har varit kär i i 4 år (och fortfarande är kär i...) och ihop med i 1 år är riktigt, riktigt jobbigt... men det gick helt enkelt inte att leva med honom längre p.g.a. hans depression. Kan låta själviskt att jag dumpade honom för att han var deprimerad, men han pratade knappt alls med mig under de sista månaderna, vilket kanske funkar i ett vanligt förhållande då man ändå har chans att träffa personen, men i ett långdistansförhållande funkar det helt enkelt inte. :(

2013-12-20 / 05:56:38
URL: http://melodymoonchild.blogg.se/
Ithrenniel

Du är inte ensam om att ha blivit lämnad i år... Fy fan vad ont det gör. Och det värsta för mig är att jag aldrig tycks komma ur den här onda cirkeln av deppiga tankar och ångest. :( Jag hoppas att du i alla fall mår lite bättre! <3

2013-12-20 / 21:27:03
URL: http://ithrenniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback