My first time.

Såg en video där Zoe körde en sån här "My First Time"-tag så tänkte göra en sådan. Så, det blir helt enkelt en "Min första gång"-tag på Svenska (för er som inte kan det hemliga språket engelska) och nu var det 568 personer där ute som låter sina fantasier kretsa runt i vårt universum. Nej. Det handlar inte om den sexuella "första gången" utan jag kommer lista upp sakerna Zoe svarade på i sin video och svara på dom. Woopwoop!
 
Mitt första ord. Vet faktiskt inte. Frågade mina kära föräldrar men dom kom inte ihåg det. Man hinner glömma mycket på 16år.
 
Mitt första gosedjur. Tror faktiskt att det var en svart och vit hund som min farfar vann på ett tivoli, han dog tyvärr innan jag föddes, men jag fick den av farmor och honom. Har den fortfarande, dock hade den en mössa som är försvunnen, ögonen är borta och jag minns den som mycket större än den egentligen är.
 
Min första vän. Hmm... De två vännerna jag minns som mina första heter Lina och Emelie. Gick i parallellklass med Lina fram till vi slutade nian och gick i samma klass som Emelie från att vi började nollan till sexan, sen bytte hon skola.
 
Min första kärlek. Haha han hette Martin om jag inte minns fel och var två år äldre än mig. Kommer ihåg att vi gungade tillsammans i skolan och då kommer en vän till mig och skriker "har du äntligen fått din prins Carolina?" och där sitter sju åriga Carro och stirrar med en dödande blick på denna vän. Efter det undvek Martin mig. Men min riktiga "first love" var väl en kille vid namn Lukas som jag förälskade mig i under sexan och var kär i denna kille till slutet av åttan. That's not god. Värsta var i sjuan när mina klasskamrater ritade lappar där det stod "Carro älskar Lukas" och höll dom mot fönstren i dörrarna intill klassrummen han satt i. Härliga tider!
 
Min första kyss. Var mycket konstig. Allvarligt! Jag kommer ihåg att jag stod på en upphöjd grej vid musikskolan bredvid min skola, måste varit i sjuan eller början av åttan. Jag stod iallafall där, pratade med några polare och killen jag var tillsammans med atm samt hans bästis (som är min pojkvän idag). Killen jag var tillsammans med sa mitt namn, jag vände mig mot honom och han kysste mig. Jag hade klaröppna ögon så jag såg bakom hans rygg hur Daniel vände sig om, såg oss kyssas och sa något i stil med "oh nej" och vände sig om igen. Alla säger att första kyssen ska vara underbar. Min var inte det. Min var bara awkward.
 
Min första kändiskärlek. Orlando Bloom all the way baby! Har älskat Orlando så länge jag kan minnas. Kommer ihåg att jag brukade dagdrömma om att han var min pojkvän när jag var yngre. Fast då såg han inte ut som han egentligen gör. Jag förälskade mig i hans karaktär Legolas från Sagan om ringen. Kommer även ihåg att jag i typ femman hade en stor bild på Orlando från Pirates of the Caribbean ovanför min säng som jag kysste varje kväll innan jag skulle somna. Jag känner för övrigt att jag berättar allt för mycket för er atm...
 
Min första pojkvän. Min allra första pojkvän var en av mina vänner, jag kommer ihåg att mitt tio åriga jag och min nästkusin frågade honom om han ville vara min pojkvän. Tre timmar senare gav jag honom en lååång berättelse om varför vi inte kunde vara ihop, den innehöll bland annat att mitt hjärta tillhörde någon mognare och att det var för oseriöst. Hur fan tänkte jag där? Vem har ett seriöst förhållande när man är tio?! Min första riktiga pojkvän var killen som jag hade min första kyss med. Han den konstiga, vi var tillsammans i en månad och sista veckan av vårt förhållande berättade jag för honom att jag hade känslor för hans vän, Daniel, och han tog det inte så bra. Två dagar efter att vi gjort slut blev han tillsammans med en annan brud och en vecka in i deras förhållande ringde han mig mitt i natten och sa att han saknade mig men att han inte kunde göra slut med den andra bruden för då skulle alla hata honom.
 
Mitt första jobb. Var nog att mata grannens fiskar när de reste bort över typ en vecka. Jag tyckte om dom fiskarna. Undrar om han har dom kvar... Annars var det nog när jag jobbade på Arkens Zoo i typ en vecka eller något sådant. Jag, massa smådjur, fiskar, djurmat och felräkning i kassan. Roligt jobb.
 
Min första konsert. Den första jag än kommer ihåg var en Amy Diamond konsert när jag var typ tio, gick på den med min nästkusin, farmor och min farmors syster. Tyckte Amy var så jävla awesome, sen stod jag och min nästkusin i kö i typ två timmar för att få autografer av henne. Jag var en sorglig tio åring.
 
Min första bil. En röd ferrari som står i mitt garage tillsammans med alla mina andra bilar. Nä, skoja, min första bil var nog en liten minibil som gick på batteri och som jag körde runt som en jävla dåre med på gräsmattan. Fy fan vad poliserna var efter mig. Trodde jag.
 
Mitt första blogginlägg. Omfg. Testade att söka på min allra första blogg någonsin, kom in på den och inser nu hur jävla duktig bloggerska jag blivit. Mitt första blogginlägg skrevs den 24 april 2010 och det enda som stod i det inlägget var "Heey =) Detta är mitt första blogginlägg! =) =P" och ingen bild eller något sådant. I min första blogg skrev jag bara om vad jag, min gamla bästis Vicky, Katty och Kattys ex Tony gjorde om dagarna. De tre var mina allra bästa vänner då. Jag tänker inte ens länka min allra första blogg, jag skäms för mycket. Dessutom såg jag att där fanns ett inlägg med bilder på mig, Vicky, Katty, Tony, Emelie och Lotten där vi plankade på badet i området samt drack öl jag stulit från min pappa. Trodde vi var as coola. Det var vi inte.
 
Min första video. Var en parodi som jag och min vän Anna gjorde hemma hos henne. Ute på hennes uteplats i Höllviken slogs vi med svärd, snackade superdålig engelska, garvade sönder och försökte vara roliga. Vi gjorde en parodi på Sagan om ringen, jag var Gandalf och Legolas och hon var Frodo om jag inte minns fel. Vi filmade med min lilla Samsung mobil och la upp det på YouTube. Som tur är finns det inte där längre - thank Satan for that! Kommer ihåg hur glada vi blev när det var hela 100 personer som kollat på klippet på typ tre månader. Tog bort videon för någon snubbe skrev en kommentar om att han skulle få oss stämda om vi inte tog bort klippet, orsaken? Han tyckte vi pratade för dålig engelska för att finnas på internet.

Vendela Nilsson

- ja den är riktigt snygg! :D

2013-08-16 / 15:00:34
URL: http://fotografnilsson.blogg.se/
LORISSA LOVEBOMB

Haha, jag har också utvecklats sjuuuukt mycket som bloggare. Men det måste vara himla kul att ha kvar sin första :D Jag har kvar min andra, den är värdelös :P

sv: Ja men do it! Särskilt om man har många tygskor kan man ju experimentera hur mycket som helst!

2013-08-16 / 16:56:27
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback