Varning för sur Carro.

Det finns både saker man gillar och ogillar med bloggar. Jag hatar verkligen när bloggare som blir större blir självupptagna. De tror att de betyder mest i hela bloggvärlden och verkar oftast sluta bry sig om sina läsare, de bryr sig inte heller om innehållet i bloggen längre. Jag har följt ett gäng bloggar ganska länge, av dessa fem bloggerskor är det bara en person som fortfarande verkar vara sig själv och som faktiskt inte verkar blivit självupptagen sedan de blev kända.

Det är också ganska roligt att se förändringen. Hur en bloggerska kan stå för en sak i sin blogg och lova att t.ex. inte provocera i sin blogg. Men när hon blev känd märkte man skillnaden enormt. Hon verkar inte bry sig om någonting längre, provocerar och skiter ibland i sin blogg helt och hållet verkar det som. Hon verkar heller inte bry sig om sina läsare, bara statistiken är i top så är det okej med henne. Detta har gjort att jag slutat läsa hennes blogg.

Detta gäller även många andra bloggerskor som jag nästan helt slutat följa då de inte bryr sig om sina läsare eller sin blogg längre. De verkar tro att de kan skita i allt när de väl blivit kända och/eller tagit emot ett bloggpris. Det finns säkert många som läser min blogg som förstår vilka bloggare jag skriver om, men jag vill inte skriva ut några namn eller bloggar. Blir bara så trött när bloggare slutar bry sig och blir självupptagna. Hatar dessutom när de hela tiden säger att de har saker på gång eller att de planerar saker... Det är INTE kul att läsa att ni planerar saker hela tiden när vi inte får veta vad fan ni håller på med. Man tröttnar.
 
Den enda bloggen i detta gäng som jag fortfarande följer och läser dagligen är tjejen som inte verkar förändrats alls och som jag nästan tycker lite synd om eftersom hon aldrig verkar vara med på deras möten mm. Hon verkar inte hänga så mycket med gänget vilket, enligt mig, är bra då hon inte blivit självupptagen eller tror hon kan ta över världen. Därför diggar jag henne. Älskar dessutom att hon fortfarande är samma tjej som jag började följa när jag var tolv år gammal.

aliengirl- art is my life

När du har skrivit "fem bloggerskor", och "möten" osv, så är det enda jag får i skallen är kick back pack!

Men är det 4 av 5 utav dom, alltså...4 tjejer som provocerar, fast den 5e gör inte. :)

2013-04-12 / 15:15:58
URL: http://aliengirllouise.blogg.se
Ellen

Nu är veckans blogg avslutad, kolla om du vann!

2013-04-12 / 16:20:42
URL: http://ellendahlgren.myshowroom.se
Anna

Jag blir ju jättenyfiken på framför allt vem denna unika bloggerska är!? Bra inlägg, du är klok, du:)!

2013-04-14 / 08:30:35
URL: http://annapannapuff.se/
Mel Moonchild

Nu är jag lite nyfiken på vem det är du tycker att inte har förändrats. :o

Men jag håller helt med dig om bloggare i allmänhet (inte de 5 bloggare jag tror du menar, dock. Jag gillar dem fortfarande), och jag HATAR när bloggerskor provocerar en massa. Visst, de kanske blir kända då, men de får bara en massa haters och sprider SÅ mycket negativitet i världen!

2013-04-14 / 13:06:35
URL: http://melodymoonchild.blogg.se/
cookie

Vilken är det du menar som du fortfarande tycker inte har blivit anorlunda, är det hon den men septum eller hon den som tog bort sina,eller är det hon den nyttiga??. HAHAH åh låter så dumt och skriva så men om du inte vill man ska hänga ut dem så gör jag ikke detta :D

håller med dig bruden till max!!!

2013-04-14 / 17:00:47
URL: http://cookielicious.blogg.se
melinda

förstår vilka bloggar du menar, och är ganska säker på vem du menar ibörjan, och jag håller faktiskt med totalt! (inte om alla dock, men om den första speciellt!)

2013-04-14 / 17:59:33
URL: http://fckingcrazy.blogg.se
bex

Du har helt rätt. Kbp läste jag mycket förr men nu läser jag dem mer sällan. Bloggarna känns rätt så genomskinliga :/ Men viras gillar jag än

2013-04-14 / 19:18:12
URL: http://bex.webblogg.se
melinda

sv: asså jag tycker ändå att dom känns lite överskattade och så, eftersom flera av dom verkar tro att dom är dom enda som gör "roliga" inlägg i photoshop osv.. :o dom var bättre förr faktiskt! viras är helt okej men de e lite tråkigt att hon lägger upp ganska få updates och mycket reposts :(

2013-04-14 / 19:54:22
URL: http://fckingcrazy.blogg.se
Miss Naily A Fucking Rockstar

Jag fattar vilka bloggar du menar och jag hållee faktiskt med dig. Deras bloggar va bättre innan de gick ihop. Läser fortfarande deras bloggar men jag kollar inte längre 700 gånger om dagen om dom har uppdaterat.

2013-04-15 / 00:23:41
URL: http://www.missnaily.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback