Time to play some Bioshock Infinite.

Installerade precis Bioshock Infinite som jag velat testa ända sedan jag såg CinnamontoastKen spela det på YouTube. Hoppas det är lika roligt som det såg ut att vara, har nog mest bara hört bra saker om det, vad jag kommer ihåg så det ska bli spännande. Tänker såklart ge er en "The Good and The Bad" när jag klarat spelet. Någon som spelat detta?

IDA - Beautysecrets by me ♥

Missa inte att du kan vinna världens första intelligenta stylingverktyg i min blogg just nu :)

2013-04-28 / 18:39:40
URL: http://idasbeauty.se
Camilla

Ja jo brukar vara så på landet ^^
Håller med dig! Ja okej det låter ju som en bra kväll det. Nja jag själv har precis kommit in på bloggen igen efter en vecka och några dagar i min hemstad, Göteborg så svarar väl på kommentarer och lyssnar på musik bara =)
Förresten såg du bodde i skåne.. Vart i skåne? hehe Åker nämligen dit ibland. ^^

2013-04-28 / 21:53:12
URL: http://misscanon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback