Cabochon.

Nu är det så att jag verkligen älska vintageframestyle (cabochon) på smycken, speciellt halsband. Eftersom jag inte direkt hittar så många som faller mig i smaken och/eller är dyra så in i helskotta så har jag bestämt mig för att jag sa göra mina egna. Fick pengar av min morbror och hans familj i födelsedagspresent så har bestämt mig för att använda dom till att köpa sakerna jag behöver. Har köpt från leverantören förr när jag gjorde armband och örhängen för typ ett år sedan, så det blir awesome. Kommer antagligen också sälja dom om resultatet blir bra, men det får vi se senare.
Skulle ni vara intresserade att köpa sådana här halsband och berlocker för en slant? Vad tycker ni om smycken som dessa? Vad hade ni velat ha för motiv, ni får välja exakt vad som helst?

Pam^^

det fjärde halsbandet var fint!!...
inte riktigt min stil,men kör hårt!;D..

2013-04-05 / 09:09:42
URL: http://punkpoeten.blogg.se
Anna

Alltid svårt/omöjligt att prissätta hantverk! Det måste nog du höra, som vet hur mycket tid det går åt! Jag gillar framför allt de med enfärgat glas/stenar i! Sedan tycker jag de som ser ut som djurögon var supercoola! Jag har två katter, en med gula och en med blå ögon - vore lite häftigt att ha dem som berlocker! Du är jätteduktig!!!

2013-04-07 / 18:58:55
URL: http://annapannapuff.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback