Zombie Apocalypse Tag.

Nu hade jag tänkt göra "the zombie apocalypse tag". Men Carro, måste man inte bli taggad för att göra en tag? Nej! Eftersom jag är awesome så är jag den enda som får tagga mig själv i en tag utan att någon får klaga. Klagar du så måste du äta en majskolv insmetad med tandkräm och balsam.
 
Jag taggar EpicFaiil, Viras, Candie, LorissaLoveBomb och alla mina underbara läsare.
Glöm inte att länka mig när du berättar vem som taggade dig!
 
Which three bloggers would you have in your team?
Svar; Tror att jag hade velat ha med Elvira, Moa och Julia.
The object immediately to your left is your only weapon. How fucked are you?
Svar; Well... Har min vän Anna där, så jag tror att jag tar henne och använder henne som en slägga. Bra.
If you were a zombie, who would you want to bite?
Svar; En äkta idiot vars namn jag inte kommer uppge.
What would your survival plan be?
Svar; Barrikera ett hus och använda en hemlig gång som zombies inte kommer åt för att ta mig in och ut. Där hade jag och mitt team tagit oss ut för att söka efter saker till överlevnad. För att ta mig förbi alla zombies hade jag, och mitt team, smort in oss i zombieblod för att ta oss förbi orörda. När alla affärer och hem i området är rensade skulle vi förflyttat oss och fixat ett nytt ställe att barrikera.
What would you do if your parents became zombies?
Svar; Jag hade helt klart inte velat se dom som zombies, så jag hade antagligen "putted them out of their misseries" (stavling?)
Do you want the zombie apocalypse to happen?
Svar; Fuck yeah, fast hade säkert varit sjukt rädd... Men efter mina år som gamer och officiellt TWD fan så är jag förberedd till max.

Sofia

åhhhh, älskar denna taggen! <3

Svar: Då tycker jag att du ska göra den! :D
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-11-11 / 12:33:19
URL: http://sofiasopic.blogg.se
cookie

älskar denna taggen!! men ska man inte göra en video?

Svar: Jo, men eftersom jag inte är youtuber samt ogillar att bli filmad så gjorde jag om första frågan från "vloggare" till "bloggare" så det blev mer bloggvänligt :)
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-11-11 / 16:00:34
URL: http://cookielicious.blogg.se
Julia Müller-Sandvik

Hej Carro, tack!! Jag har gjort den nu, men tidsinställde inlägget till imorgon, så kika då :D Det var superkul!

2014-11-11 / 18:28:54
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Twiggy Lundberg

Haha, som TWD-fan kan man inte vara mindre beredd! BRING IT ZOMBIES!

2014-11-11 / 19:51:18
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
cookie

SV: aah okay! men man behöver inte vara youtuber bara för att göra videos :)

2014-11-11 / 21:00:14
URL: http://cookielicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback