Trendbyxan.

Något som är oerhört hett just nu är, tro det eller ej, mjukisbyxor. Fast det ska såklart inte vara ett par "vanliga" mjukisar, utan ett par som har en slappare överdel och är tighta runt vaderna. Passar perfekt både till vardags och till fest, om man matchar rätt. Och hur skönt är det inte att dra på sig ett par mjukisar på morgonen? Mina favoriter är dessa från Jacqueline de Yong.
 
Vad tycker ni om den nya mjukistrenden? Kommer ni haka på?

Twiggy Lundberg

Jag hakar väldigt sällan på trender, skulle kunna säga ALDRIG, men det händer väl. Men OM det händer så är det för att jag själv vill, inte för att jag vill följa modet ;)

2014-11-20 / 10:05:25
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
Neapocalypse - alternativ blogg & hästblogg ・゚♥ ✞

Oh är lite sugna på dom där faktiskt! Superbilliga också :)

Svar: Visst är dom? Vi kan rocka dom tillsammans? :D
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-11-20 / 13:10:50
URL: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback