Jobb.

Hejsan hoppsan alla mina underbara läsare. Idag har jag jobbat på som satan då jag ändå varit hemma från skolan på grund av sjukdom. Hela gårkvällen gick åt att jobba på ekonomidelen av affärsplanen till vårt ungdomsföretag i skolan, hela dagens eftermiddag gick åt att skriva en uppsats om kvinnorna under järnåldern och hela kvällen har gått åt att jobba med engelskuppgifter. Känner att jag håller på att hinna ikapp i skolan nu i alla fall.
 
För övrigt så har jag mest legat i min säng hela dagen, dock med ansiktet i datorn och läroböcker. Har svarat på bloggmejl, pratar med en hel del företag angående samarbeten nu inför vintern och jag kan glatt sprida nyheten om att jag kommer driva en liten adventskalender med härliga priser här i bloggen under december månad. Håller fortfarande på att samla ihop olika företag, men har redan bestämt samarbetsdetaljer med ett flertal. Har ni något favoritföretag som ni hade velat se i min adventskalender så tipsa mig om det i en kommentar så hör jag av mig till företaget angående eventuell sponsring och samarbete.
 
Vad har ni gjort idag? Taggar ni inför Quiethell-december?

Kajz

kul med kalender :3
DU tipsade ju om drops of light en gång och jag föll rätt så hårt för dem och köpte där så dem vore ju trevliga att se igen där! ;D

2014-11-15 / 17:35:53
URL: http://faunabonadea.blogspot.se/
Märtis

Jaa! Kalender! :D

2014-11-15 / 17:52:41
URL: http://www.nattstad.se/Fruleste
Julia Müller-Sandvik

yaaay, vad roligt det ska bli att följa dig i dina nya projekt :D

2014-11-15 / 18:11:12
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback