Vinn en resa värde 10 000kr.

Tradera håller just nu i en tävling för alla oss bloggare där priset är en resa för två värde 10 000kr och reglerna är enkla; Tävlingen går ut på att du ska inspirera dina bloggläsare med ett blogginlägg om minst tre produkter som just nu finns på Tradera.com. Bilderna i ditt blogginlägg kan vara på dig själv eller från annan källa, dock skall de innehålla likvärdiga produkter som de du länkar till från Tradera. Du ska även kort berätta varför du valt just dessa grejer.

Jag valde dessa tre produkter som ni ser ovan, en croptop, ett par shorts och ett par skor. Varför? Jo, för ett av de hetaste plaggen på sommaren måste helt klart vara just croptops och jag föll direkt för denna med ett hett Batmantryck då jag är aningen nördig. Nästa objekt, shortsen, är ett solklart val då shorts hör till sommaren och ett par med aningen högre midja passar perfekt tillsammans med toppen. Jag hade matchat denna outfit med ett par sneakers, gärna med en högre platå, så det ska vara sköna skor som är otroligt snygga. För vem vill bära obekväma skor på sommaren? Denna outfit passar till allt från strandfesten till shoppingrundan på stan.
 
LÄNKAR; Croptop // Shorts // Sneakers // Tävlingsinformation
Detta inlägg är skrivit i sammarbete med Tradera.com.
Är detta en outfit ni hade kunnat bära?

Neapocalypse och tinkerhästen Clooney

OH YES! Helt klart.

sv: tack! :)) <3

2015-07-10 / 12:21:40
URL: http://neapocalypse.se
Julia Müller-Sandvik

Jag har för mycket komplex för korta shorts, men de var snygga :D

2015-07-10 / 18:42:24
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback