Project; League Of Legends.

Vi har under ett längre tag haft tillgång till det underbara skinet Project; Yasou när vi lirat ett game på riften. Men nu har de nya Project skinnen kommit ut i den uppdaterade PBE:n. Här ovan ser ni först Project; Zed, näst Project; Yi, Project; Fiora, Project; Lucian och sist men absolut inte minst har vi Project; Leona. Nu kommer vi kunna bygga ett helt team med endast skin ur Project-serien. Zed eller Yasou mid, Yi jungle, Fiora top, Lucian ADC och min älskade Leona som support. Jag känner en stark craving på det nya skinet till Leona, älskar hur hennes sköld der ut.
Inte nog med hela fem nya skins till fem olika champions så kommer vi även få Project; Minions som kommer finnas vid vår sida på riften samt en helt ny ward i samma tema. Warden ser fantastisk ut och det är roligt att se att Riot fokuserar på att göra om minionsen och göra dessa speciella i spelet då de är en så pass viktig del av spelandet.
 
Vad tycker ni om Project skinsen? Vilket gillade ni mest? Tänker ni köpa något av dom?

Sabiina är namnlös

Meh hallå, jag själv har skrivit ett inlägg om Project skinsen(som är tidsinställt) nu kommer jag ju framstå som jordens copycat :c

2015-08-21 / 20:18:46
URL: http://www.siin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback