Fnatic vs Unicorns Of Love.

Då var det dags, om bara en liten stund får vi se vilket lag som får en biljett direkt till finalen i Stockholm nästa helg. Jag hejar såklart på mitt älskade Fnatic, och jag är 100% på att de kommer vinna denna match och komma till worlds championship. De har gjort något som ingen tidigare gjort; de har nollar en hel split dvs. att de vann 18 av 18 möjliga matcher. Jag kommer hålla ett extra öga på YellOwStar och Rekkles botlane då de överraskat en hel del under denna säsong, dessutom ligger Rekkles högst upp i sin liga. Huni, Fnatics toplaner, har även han gjort en hel del plays så det ska bli spännande att se vad han hittar på denna match.
 
Här kan ni kolla in matchen LIVE som startar 17:00.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback