April 2015 Lootcrate.

Längesedan jag gav er en review på Lootcrate, så kände att det var dags igen. Här nedan får ni en het review och lite "inside information" ur varje sak som låg i aprilboxen. Vill du också prenumerera på en box full av geek n' gamingstuff så klicka här för att läsa mer. Längst ner i inlägget finner ni även en rabattkod just for you.
Boxen såg väldigt liten ut jämfört med tidigare boxar, men man ska inte dömma något utifrån utsidan, för boxen var full av underbara saker denna månad som verkligen gav mig den där legendariska känslan av att jag var ett litet barn på julafton än en gång. Månadens tema gick under namnet Fantasy och jag kan ju inget annat än att älska temat då jag alltid varit lite av en nörd inom denna genre.
 
Dungeons & Dragons T-Shirt // Wizards Of The Coast + Loot Crate Labs
Tishan som medföljde i månadens box finns tyvärr inte med på bilderna, men ni kan vara säkra på att det kommer komma upp bilder där jag bär den här på bloggen och framförallt på Instagram som ni finner i menyn. Tishan är en helröd tröja med D&D's logga på bröstet. Jag gillade verkligen tishan och jag kan se den i ett flertal outfits och såklart som ännu en favorittröja att bära när jag streamar.
 
Harry Potter Luggage Tag // BIOWORLD
Har du någon gång hoppat på ett tåg och insett att ditt bagage inte följde med? Varför? Jo, för ingen vet om att du ska till parrong 9 3/4 för att åka till Hogwarts såklart, så dom vet ju inte var dom ska ta ditt bagage. Håll koll på din väska med denna feta tag som frigör dig och ditt bagage från mugglarna.
 
Inflatable Crown // Loot Crate Labs
Detta var lätt det i boxen jag blev mest besviken över, vad ska jag liksom göra med en uppblåsbar krona?! Antar att jag kan använda den under mina fredagsstreams då jag ändå klär ut mig med mustasch med mera.
EXCLUSIVE RPG Bow Tie // Spotted & Tied
Du kommer helt klart sticka ut med denna röda fluga med favoritbilder direkt tagna ur våra favorit RPG. Denna fluga kan användas både som fluga (såklart) och som en hårrosett vilket är awesome. "Go from rogue to vogue in no time."
 
The Princess Bride Playing Cards // Albino Dragon
Detta custom deck ger oss vackra illustrationer av bilder samt karaktärer ur fan-favoritfilmen på både framsida och baksida. Ett hett deck att spela tillsammans med polarna.
 
Game Of Thrones Magnet Set // Dark Horse
Dessa magneter är inte heller med på bilderna jag tagit, men de är något av det vackraste jag skådat. Fyra magneter med illustrationer från GoT's olika hus. Sigillerna som pryder magneterna är Stark, Lannister, Targaryen och Baratheon.
EXCLUSIVE Game Of Thrones USB Flash Drive // CustomUSB
Nu till min favoritpryl i månadens box; ett USB i form av den gråa vargen från House Stark's sigill som bara går att finna exclusivt i denna box. Med 4 GB minne och dess vackra utseende blir detta en favorit att ta med i väskan för att tanka över diverse filer.
 
Använd koden12OFF för att få 12% rabatt på din prenumeration. Klicka här.
Vad gillade ni mest i månadens box?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback