Funny game memes.

Något ni känner igen er i? Garvar själv sönder åt Pokémon-memen. Så jävla bra.

jennie

Gillar verkligen din blogg, själv spelar jag inte mycket spel alls, men kan du förklara dendär Online spel memen? hehe :) Fattar inte den....

Svar: Vilken av dom, den med tjejer? Om det är den du menar så är svaret att nästan alla tror att det enbart är killar som spelar. När man väl erkänner att man är en brud så tror folk inte en eller så vill dom ha bilder med mera av en.
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-10-21 / 22:27:38
URL: http://winterztarz.weebly.com
Twiggy Lundberg

Den med jokern känner jag mest igen mig i. Säger typ aldrig att jag är tjej när jag spelar med nya människor i t.ex WoW, för oftast blir det "ooooh" och "cam?" och liknande. SÅ STÖRNDE!

Svar: Visst är det? Vi var ett all-girl-team på LoL en gång när motståndarlaget skrev i all-chatt till min polare som hette sitt namn. Han skrev "camsex?" och som svar skrev vi alla att vi var tjejer och att han var en jävla idiot. Sen ägde vi dom. Det var roligt.
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-10-22 / 12:17:40
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback