Carro dizzar.

Jag hade tänkt hata lite extra på fyra ting jag stört mig på de senaste dagarna, varnlig för fult språk.
UGGs
Jag ber om ursäkt, men hur fan kan man bära skor som dessa? Sjukt fula, klumpiga och hur blöta blir dom inte efter en dag i oväder? Usch, köp ett par riktiga skor, mystofflor är inget man går ut i.
 
Öl
Äckligt! Jag hyllar alla som klarar av att dra ett gäng stora starka på krogen en fredagskväll, för det kan absolut inte jag. När jag blev nominerad till drinking challenge för ett halvår sedan klunkade jag en öl så snabbt jag kunde för att slippa känna den äckliga smaken. Jag nöjer mig med cider, läsk och groggar.
 
Senaste Transformers Filmen
Jag och min pojkvän led igenom hela filmen, gillar inte alls hur förändrat det är. Men det jag och pojken min störde oss mest på var lätt alla dåliga animationer, de hade en onödig reflektion som förstörde alla autobots så jävla mycket. #brokengeekheart.
 
Regn
De senaste dagarna har regnet öst ner på alla håll här i Skåne. Jag hatar regn mer än jag hatar snö, så jag tänker skjuta jäveln som dödade så pass många spindlar att regnet vägrar sluta dräpa ned. Stora pölar överallt, blöta kläder, blöta hundar, blött hår, blöt väska och hur fan tror ni jag klarar av att röka då jag alltid tappar mina jävla cigaretter rätt ned i de där stora jävla pölarna?
 
Vad har ni stört er på (lite extra) de senaste dagarna?

Melody Moonchild

En god öl slår cider et.c. med hästlängder. Hatar att cider och long-drinks ska vara så jäkla sötsliskiga. :/ Ska jag dricka cider ska det vara riktig äppelcider, alltså inte söt cider utan mera... jäst, typ.

Svar: Haha personligen gillar jag de söta ciderna. Men smaken är som baken - delad :P
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-10-18 / 18:46:59
URL: http://melodymoonchild.blogg.se/
Twiggy Lundberg

Håller helt med dig om fulheten på uggs, men då är dom ju så vansinnigt sköna.. Det är ett av få par skor som hållt mina fötter varma om vintern!

Svar: Haha testade faktiskt uggs för första gången nu i lördags då jag lånade min väns skor (uggs) när jag skulle ut och ta en cigg och inte pallade ta på mig mina egna skor ;P
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-10-19 / 11:24:43
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Här har vi snö istället :')

Svar: Oh nä, hatar snö :(
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-10-19 / 19:01:37
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback