Roliga Prylar.

En av fördelarna med att driva en större blogg är att man ofta får saker hemskickade till sig. Posten må vara smått irriterade på mig, men jag är alltid lika glad när jag besöker postkontoret för att hämta ut nya paket. Denna gång väntade ett massivt paket från Roligaprylar på mig när jag kom dit. Här nedan får ni se innehållet.
Som ni säkerligen vet vid detta laget så har jag en speciell kärlek för Rocket och Groot från Guardians of the Galaxy. Just därför kände jag mig som ett barn på julafton när jag öppnade paketet och fann denna underbara figur i form av Rocket Racoon. Figuren är skapad i hård plast, håller i ett stort gevär som dessutom ger ifrån sig ljud samt ljus när man trycker på siktet. Jag älskar denna leksak, jag tänker dock inte packa upp den från lådan då jag stolt ska sätta den på hyllan tillsammans med resten av mina samlarfigurer.
De två tingen ni ser ovan kom faktiskt tillsammans i en box. En Darth Vader figur och en liten bok med bilder samt Darth Vader-fraser ur Star Wars. Gillade verkligen detta, speciellt figuren då den är i mycket bra kvalité och ser mycket proffsig ut.
Och sist, men långt ifrån minst, har vi det jag blev överlägset mest upprymd över. Här ovan ser ni några spelpjäser, kort, tärningar, en liten del av spelplanen samt större kort som jag tagit upp ur Bioshock Infinite brädspelet. Har känt att jag behövt spela lite mer brädspel på senaste tiden, och när jag såg detta blev jag hur glad som helst då Bioshock Infinite är ett av mina favoritspel. Spelplanen ser precis ut som Colombia, arten är sjukt detaljerad och vacker samt spelpjäserna är underbart snygga och välgjorda. Jag har inte hunnit sätta mig in i spelet riktigt än, som tur är fick man med en regelbok, men här nedan ser ni lite närbilder på några av de väldetaljerade spelpjäserna.
Passa på att inhandla dessa underbara produkter, och mycket mer, nu när det är upp till 75% (!!) rea.
Detta är ett sponsrat inlägg med produkter skickade från företaget till mig som bloggare.

Neapocalypse - klickerträning och unghäst ・゚♥ ✞

Vad roligt! Julafton varje dag!!! ;) <3

2014-12-22 / 18:15:28
URL: http://neapocalypse.se
Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Awesome :D!!

2014-12-22 / 21:21:29
URL: http://www.xn--annard-0xa.se
Robex Lundgren

cool

2014-12-24 / 08:41:01
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Julia Müller-Sandvik

ALLTSÅÅÅÅ SÅÅÅÅ AVUNDSJUK!

Svar: Haha ^^
Carro - Geek n' Gaming

2014-12-27 / 20:03:09
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Twiggy Lundberg

Åh, jag skulle också vilja få saker sådär! Vore väldigt kul!

Svar: Hör av dig till olika företag, det värsta du kan få är ett nej :)
Carro - Geek n' Gaming

2014-12-28 / 04:50:32
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback