Glanz.

Förra veckan fick jag hem ett set med tre olika borstar från GlanzNu har jag fått chansen att testa dom och jag måste säga att jag är imponerad som in i. Jag älskar verkligen svinhårsborstar och ärligt talat är detta de enda borstarna som verkligen fungerar för mitt hår.
 
Svinhårspaddeln är sjukt underbar, masserar hårbotten och reder ut håret sjukt bra. Jag använde tidigare en relativt lik svinhårsborste som var smalare, men storleken på denna paddel gör att borstandet blir mycket lättare och borstar snabbt igenom håret även när jag är stressad.
 
Fick även två mindre svinhårsborstar som är parfekta att ha med i väskan när man ska ut och röja stan. Den ena har piggar i sig och denna är till bra hjälp när man har större tovor i morgonfrissan. Även dessa masserar hårbotten på ett bra och uppfriskande sätt. Tycker helt klart att dessa borstar är värda pengarna.
 
Vad använder ni för borstar?

Miranda

Svinborstar är underbara <3 Jag tappade bort min när jag var bortrest och sen så köpte jag en med piggar på H&M och den är inte alls bra.. Jag saknar min älskling :(

2014-04-07 / 14:14:45
URL: http://nattstad.se/Miranda.Ehrnholm
Melody Moonchild

Jag använder en Tangle Teezer, det enda som funkar på mitt hår. :)

2014-04-07 / 15:45:49
URL: http://melodymoonchild.blogg.se/
maria at inredningsvis

De borstar verkar ju grymma måste jag kolla in :) hoppas att ni har lika fint vårväder som oss i GBG.

Ny post ute...heta designermöbler till REA-pris:)

Jag önskar en härlig helg

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

2014-04-11 / 18:45:29
URL: http://inredningsvis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback