Paradise Hotel 2015.

Yes, jag har gjort det. Eller snarare, min vän Eric har fått mig att göra det - se på Paradise Hotel. Jag har aldrig riktigt gillat serier som PH och Big Brother and shit like that, men Eric fick mig att se på PH så nu har jag sett de två första avsnitten. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka, eftersom jag inte varit inne i serier som dessa tidigare så känner jag mig kluven. Man vet inte riktigt om man ska hata det eller älska det haha. Jag gillar att se på drama, men att ligga eller dricka sig stupfull framför kameror skulle jag aldrig kunna göra. Dessutom verkar de flesta av deltagarna helt tappade, gillar inte alls Emma trots att hon verkar vara mångas favorit, hon känns bara så falsk och påminner för mycket av en idiot som gick i min grundskola. Snyggaste killen? Adrian, utan tvekan, men tyvärr är utseende inte allt, speciellt inte när man är en självkär galning.
Kollar ni på Paradise Hotel? Vem är er favorit?

Denise Taylor

Jag har lite svårt för PH, kan kolla på det ibland :P

2015-09-02 / 15:34:57
URL: http://autaini.com
Nathalie Isaksson

Har ingen favorit än men jag fullkomligt älskar intelligensbefriad skärptv som detta. Det är kul att se småkorkade människor på tv :)

2015-09-02 / 15:50:13
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback