E-sport: Rekkles tillbaka hos Fnatic.

Idag slogs vi med nyheten om att den förlorade sonen Rekkles återgår till laget hans karriär började hos; Fnatic. Jag har alltid varit ett stort Fnatic-fan och nyheten att Martin "Rekkles" Larsson ska spela för laget igen gjorde mig superglad då laget blivit sämre sedan han lämnade. Visst kommer jag sakna Pierre "Steeelback" Medjaldi då han gjorde ett sjukt bra jobb som ADC i Fnatic under mid-season, men min eviga kärlek för Rekkles tar över. Men man ska inte gråta över spild mjölk, Steeelback kommer stanna som inhoppare för Rekkles under turneringarna.
 
Nu taggar vi att Rekkles, som fortfarande är kvar här i Sverige med sin familj, snart kommer återförenas med teamet i Fnatic Gaminghouse Berlin så de kan börja träna inför LCS. Frågan är om Rekkles i år kommer kunna vinna ett världsmästerskap i League Of Legends, kanske Fnatic tar det nu när han är tillbaka. Vem vet, jag håller iallafall tummarna. Go Fnatic!

#hob

Go Fnatic!

Svar: Go Fnatic!
Carro - Geek n' Gaming

2015-05-15 / 21:58:01
Monster Girl

Vilken lycka! :)

Svar: Eller hur?! :D
Carro - Geek n' Gaming

2015-05-18 / 23:10:25
URL: http://fames.se/monstergirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback