5 things.

5 saker jag brukar säga: 
- Fittslask! (När jag dör i ett spel)
- Fuck you.
- Förlåt.
- Typ.
- Majs också! (När jag dör eller gör något fel i ett spel)

 

5 saker jag brukar tänka:
- Mat. Mat. Mat.
- Hur fan tänkte dom där?

- Undrar vad dom tänker...
- Hur många timmar kommer jag sova inatt?
- Hen ser sjukt bra ut.

 

5 saker jag brukar drömma om (på natten):
- Att jag är en krigare i en fantasysaga.
- Att personen jag är tillsammans med bedrar mig.
- Att jag äter. Mat. Mat. Mat.
- Att jag blir misshandlad.
- Att jag står på en hög bro över vatten mitt i natten, påväg att hoppa.

5 saker jag älskar att göra:
- Lyssna på berättelser och ljudböcker.
- Spela.
- Shoppa.
- Sova.
- Ligga i "T";s famn.

 

5 saker som jag vill ska hända innan året tar slut:
- Klara första terminen i 3;an på gymnasiet.
- Få ett starkare psyke, sluta gråta.
- Få 1k följare på Twitch.
- Sluta röka.
- Komma igång med bloggen igen på riktigt.

 

5 saker jag beställer utomlands?
- Churros.
- Sex on the beach. (drink)
- Pommes.
- Cider.
- Veggo pizza.

5 saker som doftar underbart:
- Bensin.
- Nytvättad tvätt.
- Nya bildäck.
- När man öppnar farmors lådor under tv;n.
- Diverse rökelser.

 

5 saker jag vill bli bättre på:
- Äta.
- Träna.
- Lugna ner mig själv.
- Inte vara så satans svartsjuk.
- Lämna in saker i tid.

 

5 saker jag skrattar åt:
- När någon kommenterar bilder på nätet.
- Knasiga djur.
- Folk som skadar sig. (ojoj)
- När man trollar på League Of Legends tillsammans med en polare.
- När "T" imiterar mig.

5 saker som gör mig till mig:

- Att jag skrattar extremt fult och knasigt haha.
- Att jag sitter i timmar framför youtube istället för att spela när jag lanar. (ojoj - igen)
- Att jag hellre skriver ner saker för hand än på datorn trots att jag har tillgång till den.
- Att jag har en sjukt dålig humor som ingen verkar förstå.
- Att jag helst är tyst och bara lyssnar än att faktiskt snacka när jag skypar med någon, även när det bara är jag och en annan person. Samt att jag skriver i spel-chatten till personen jag skypar med trots att jag faktiskt bara kan säga vad jag vill ha sagt direkt till personen ifråga.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback