Schema.

Yeey, schemaaaa, yeeey, jag fick er att börja tänka på skolan mitt under sommarlovet - yeeey... Haha, skämt osido; vår klass fick här om veckan reda på första utkastet till våra scheman som vi kommer gå efter under vårt tredje, och sista, år på gymnasiet. Jag kan väl säga att jag både är nöjd och missnöjd över vad jag sett.
 
För det första så gick jag specifikt till vår rektor för att be honom sätta in min favoritlärare David som svenskalärare för trean då han verkligen fick vår klass att älska honom föregående år, så är sjukt besviken på valet av svenskalärare då vi hade Lisa i ettan och jag kände inte att hon gav mig den hjälp eller de möjligheterna som David gjorde.
 
Men för övrigt är jag sjukt nöjd, taggar fredagar dock att jag under mitt andra år blivit van vid att sluta vid lunch på fredagseftermiddagarna, men nu kommer jag läsa linjebaserade kurser hela dagen. Jag är lycklig då min bästa vän, Clara, också har samma kurser som mig så jag vet att jag har någon iallafall. Ritandet i bakgrunden på bilden ovan är baserat på hur alla mina böcker såg ut i slutet av tvåan och de kommer säkerligen se ut så när jag tar studenten också - speciellt med tanke på hur mycket munta vi kommer ha under årets kurser.
 
Vilken klass ska ni börja i efter sommaren? Ritar ni också mycket i era böcker?

Anna Johansson

Ska faktiskt börja ettan på gymnasiet, och jag ska läsa teknik ^^ (kommunikations- och medieteknik) Jag ritar alldeles för mycket i mina böcker, jag försöker låta bli, men det blir så när jag är uttråkad c:

Svar: Oh vad Nice, hoppas du får det super och kommer trivas :D är det några av dina gamla vänner som också kommer börja i samma klass? :) haha, kommer aldrig kunna hålla mig från att rita i böckerna :P
Carro - Geek n' Gaming

2015-07-06 / 12:03:54
URL: http://exenzia.blogg.se/
Felicia

Börjar 9:an efter sommaren och har typ alltid ritat i mina böcker xD :P

2015-07-06 / 17:43:16
URL: http://nouw.com/monsterstation
Exenzia

Det är en från min gamla klass, och en kompis från en parallellklass som ska gå samma linje, jag hoppas på att jag hamnar i samma klass, som någon av dom, men ändå inte c: tycker det kan vara skönt med bara helt nya människor :D

2015-07-07 / 14:23:54
URL: http://exenzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback