Virusborttagning.

Goddag läsare, har inte kunnat blogga under dagen då jag började skolan idag efter lovet. Dagen började med en härlig frukost framför tv:n och fix. Bussen var lite försenad, men det var ändå lugnt. Sen rullar bussen in på Hyllie och det var där allt gick fel. Tågen gick inte, så fick sätta mig på en fullproppad, svettig, buss mot Malmö C där tågen ändrades om hela tiden. Vissa tåg blev inställda, sen missade jag några eftersom det var dåligt med information på centralen. Men tillslut rullar tåget in i Lund och jag kunde andas ut, trots en grym försening.
 
Men det slutade inte där, nej, utan min dator fuckade sönder så gick till skolans IT och bad honom fixa det. Han fixade in ett nytt virusprogram då det som fanns på datorn inte fungerade som det skulle, datorn blev scannad och gissa hur många virus den hittade? 352!! Satte virusen i karantän, men datorn fuckade fortfarande, så jag fick sitta och manuellt ta bort virus från datorn som gömt sig i random mappar som kopplades till Google Chrome. Men nu är det fixat, förhoppningsvis är datorn helt rensad nu.

Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Fick du virusen på en mac :O? scary!

Svar: hahaha nädå, använde bara en mac-bild, har en gamingdator som vi får genom skolan :P
Carro - Geek n' Gaming

2015-01-07 / 16:21:02
URL: http://www.xn--annard-0xa.se
Matilda

Åh vad irriterande med virus!

2015-01-07 / 18:18:36
URL: http://blackcatowl.devote.se
KEAMY

Köpte min Acer i November. Fick virus i December D: Så, I know the feeling bro.

2015-01-07 / 21:39:16
URL: http://keamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback