#TMI.

Vad har du på dig? Svarta mjukisbyxor med ordet "Quiethell" på rumpan, linne och en mörkblå kofta.
Någonsin varit kär? Jupp, men tror seriöst att mitt senaste förhållande var det första jag verkligen känt att jag varit kär på riktigt.
Någonsin haft ett jobbigt break up? Jupp, det jobbigaste var faktiskt det senaste trots att det var jag som gjorde slut.
Hur lång är du? 168,2cm lång eller kort.

Hur mycket väger du? Jag väger 66,2kg.
Några tatueringar? Nope, inte än.
Några piercingar? Hade i näsan förut, har nu endast i öronen och i läppen.
OTP? Troyler.

Favoritprogram? The Walking Dead och Gotham.
Favoritband? Black Veil Brides samt G.R.L.
Någonting du saknar? Att inte känna ensamheten.
Favoritlåt? Ugly Heart med G.R.L.

Hur gammal är du? 17år och 59 dagar.
Stjärntecken? Fisk.
Någonting du letar efter hos en partner? Förtroende och kärlek.
Favoritmotto? "What doesn't kill you makes you stronger"
Favoritskådespelare? Orlando Bloom, Milla Jovovich och Melissa McBride.
Favoritfärg? Grön.
Hög eller låg musik? Hög när man taggar inför något, men annars väldigt låg eller ingen alls.
Vart går du om du är ledsen? Min säng, eller närmaste toalett.
Hur lång tid tar det för dig att duscha? Mellan tio minuter och en halvtimme.
Hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen? Sminkar jag mig så 30min, annars typ 10min.
Någonsin varit med i ett slagsmål? Ja.
Turn on? Blåa ögon och humor.
Turn off? Folk som säger "bajs".
Anledningen till att du började med bloggen? Ville ha någonstans att dela med mig av mina noveller, så det blev en blogg och nu har det blivit en del av mitt liv.
Rädslor? Höjder, mörker, ensamhet - nästan allt.
Senaste saken som fick dig att gråta? Tanken på min senaste pojkvän.
Senaste gången du sa att du älskade någon? Här om dagen.
Meningen bakom ditt blogg-namn? Orden kommer från låten nedan, ensamhet.

Senaste boken du läste? Frankenstein av Mary Shelley.
Boken som du förtillfället läser? Catch 22 av Joseph Heller.
Senaste programmet du såg? Någon konstig serie på Disneychannel haha.
Senaste personen du pratade med? Min lillasyster Amanda.
Förhållandet mellan du och den senaste personen du smsade med? Anna, en av mina bästa vänner.
Favoritmat? Sushi!
Plats du vill besöka? Athen, Stockholm och LA.
Senaste platsen du besökte? Utanför Sverige så var det Danmark.
Är du kär? Känner mig kluven och vet inte riktigt hur jag känner at the moment.
Senaste gången du blev förolämpad? Inatt tror jag, över telefon.
Favoritsmak på godis? Choklad, eller surt.
Vilka instrument spelar du? Elbas, classic bas, gitarr, lite piano och lite trummor.
Favoritsmycke? Har ett halsband med ett hänge i form av en måne.
Senaste sporten du spelade? Tränade handboll, men körde innebandy på idrotten haha.
Senaste låten du lyssnade på? Kommer faktiskt inte ihåg, någon bakgrundslåt på något Youtubeklipp.
Favoritraggningsreplik? "Tjena kexet, står du här och smular?"
Har du använt den någon gång? Inte seriöst haha.
Senaste gången du var med någon? At the moment med syrran.
Vem borde svara på de här frågorna nu? Alla som vill såklart.


Matilda

Vilken kul tag grej :D ska lätt göra en jag också :D

2015-01-18 / 21:58:07
URL: http://Mamatildaa.blogg.se
CoolasteAlexandraguurl brorking

Bajs:D vet att du älskar det bae

2015-01-20 / 17:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback