My League Choices.

Som ni säkert redan vet så spelar jag League Of Legends, det har blivit oftare på senaste tiden, så jag tänkte göra en liten "my choice" i äkta Leagueanda. Jag kommer ihåg, för fleeeeeeeera år sedan, när jag restade LoL för allra första gången så körde jag Fiora. Eller ja, egentligen var det Ashe, men i mitt första game som inte var demo spelade jag Fiora.
 
Min nuvarande favorit är helt klart min älskade Sona, spelar främst support och secondär ADC, men Sona är såklart min absoluta favoritchampion at the moment. Ett skin jag suktar efter lite extra mycket, men som tyvärr inte går att få tag i nu, är faktiskt ett Jannaskin, inte ett till Sona haha. Lollipoppy är fulaste skinet, behöver jag ens förklara? Sist jag körde LoL var inatt, då spelade jag Janna support med mitt senaste inköp; Hextech Janna.
 
Flest skins har jag dock till Sona, fast jag har bara köpt ett av dom själv och det är Arcade Sona vilket är mitt favoritskin till henne, alla andra skin har jag fått giftade och i mistery gifts av folk. En rolig champ jag gillar att köra när jag har tråkigt är Teemo, har skinet Panda Teemo till honom, och honom kör jag främst i dominion. Jag har aldrig, och kommer antagligen aldrig göra det heller, spelat Swain, min inre flamer skriker efter Vayne (speciellt en feedad sådan) och jag har faktiskt ALDRIG sett en Viktor på riften.
 
Spelar ni League Of Legends? Berätta gärna om era val i en kommentar.

Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Är fortfarande sugen på att börja spela :D

2015-01-26 / 13:44:31
URL: http://www.xn--annard-0xa.se
izzi

well hello there beautiful one!

har blivit grymt sugen på att börja spela lol så laddade ner det, har mest spelat cod och liknande på xbox360, så min fråga,,duhm duhm duhm,, har du några tips för nybörjare?

btw you rule!

2015-01-26 / 15:05:02
Julia

har spelat lol i ett litet tag nu och min favorit champ är jinx, annie och ashe! älskade designen på jinx innan jag ens började spela lol dessutom ^^ äger bara ett enda skin än så länge och det är queen ashe, vilket även är ett av mina favoritskins!

2015-01-26 / 15:54:09
Anna Johansson

Första champen jag spelade var Ashe, tycker fortfarande att hon är rolig. Min favorit är lätt Caitlyn, mainar (obviously) henne. Mitt favoritskin är Headhunter Caitlyn och skinnet jag gillar minst i hela spelet är Shadow Evelynn... Tycker inte alls om det. ^^ Spelade Jinx senast, och champen jag har mest skins till är Caitlyn, jag har 6 st, saknar bara Sheriff. :) Tycker det är kul att spela i stort sett alla ADC's, men jag gillar Cait, Ashe, Jinx, Lucian och Vayne lite extra. :3 Spelar ALDRIG Teemo, tycker han är en sådan sjukt tråkig champ.

Rage champs? Förstod inte riktigt vad du menade där, men jag väljer alla ADC's, det är så hemskt när man går bra med dom och alla andra failar. (; Champen jag ser minst är Galio, lite tråkigt då han är sjukt OP och jobbig som in i helvete. :D

2015-01-26 / 16:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback