It's friday, friday.

Halloj alla mina fina läsare. Ligger just nu hemma i min bästis Råbes säng. Hon hatar bilden jag tog på henne i skolan här om dagen, men jag tyckte den var fett cute (2cute) så tänker ändå använda den - hon kan inte säga något haha. Ja, vad har vi gjort sedan vi kom hem då? Kelat med hennes kaniner, mobbat hennes broder, raidat köket och hon har visat sin brutta (fett white) på Sims4 samt hennes hus i spelet.
 
Runt fem drar vi till Lund igen för en mysig kväll med klassen och vår mentor Batte, blir Hobbit samt Sagan Om Ringen marathon, massa godis, brädspel och gott umgänge. Nu ska vi bestämma vad vi vill äta så vi kan köpa det innan vi drar till skolan då hela klassen ska kränga mat tillsammans med vår mentor, man kan inget annat än att älska klassen - och vår mentor som låter oss ha skolan helt för oss själva tills imorgon.
 
Vad hittar ni på en fredag som denna?

Rasmus

OMg så sexxi asså shiiiiit kan jag få hennes nummer??

2015-02-04 / 13:37:22
Cool_Kille_95

sjuuuuukt snygg asså!!!! mkt snyggare än dig!

2015-02-04 / 13:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback