Co-Stars That Did Not Get Along.

När man arbetar tillsammans under en väldigt lång tid så finns det en tendens till bråk och dålig kemi, det har jag lärt mig genom att skapa spel tillsammans med andra elever i min skola. Men jag skulle aldrig kunna arbeta så tight som följande skådisar gjort, vilket faktiskt har lett till bråk mellan paren.
> Blake Lively och Leighton Meester
De är bästa vänner i Gossip Girl som karaktärerna Serena och Blair, men bakom kulisserna var de långt ifrån vänner. Det sägs att detta främst handlade om att serien skulle fokusera på Serenas karaktär, men när serien under senare säsonger handlade om Blairs karaktär blev det mer av ett star-fight. Men under sista säsongen blev deras relation bättre, men efter sista inspelningen pratade de visst inte vid igen.
> Ariana Grande och Victoria Justice
Även detta par framstår som sjukt bra vänner som karaktärerna Cat och Tori i Nickelodeons serie Victorious. Men även här var det problem bakom kulisserna och efter att programmet slutat spelas in bråkade Ariana och Victoria över nätet då, enligt Ariana, serien sades upp tack vare att Victoria inte ville göra den mer. Annars hade Nickelodeon köpt upp ännu en säsong av serien som skulle spelas in paralellt med Arianas nuvarandra Nickelodeonserie.
> Lea Michele och Naya Rivera
Det hela började med att Naya klagade på att Lea lämnade inspelningen mitt i en tagning av Glee vilket ledde till att alla tvingades vänta in henne. Så när Lea fick reda på detta blev hon sur på Naya och Naya blev sedan urskriven ur manuset inför sista säsongen utan att egentligen blivit sparkad. Detta sägs vara ett speciellt önskemål från Lea's sida.
> Lindsay Lohan och America Ferrera
Under inspelningarna av Ugly Betty behandlade Lindsay America uruselt. Orsaken är oklar, antar att Lindsay is just being Lindsay. Efter inspelningarna förnekade dock Lindsay sitt dåliga beteende.

Alice

Oj haha det visste jag faktiskt inte! :o

2015-01-09 / 21:55:37
URL: http://www.aliiicejohanssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback