020.

Vecka 3; Barndomen.
020. När lärde du dig prata och vad var ditt första ord?
 
Jag vet faktiskt inte svaret på denna fråga, inte ens mina föräldrar vet haha. Man kan tänka sig att ens föräldrar ska veta det, men har man fyra barn så är det nog ganska svårt att hålla koll på saker och ting. Eller så har de bara förträngt det eftersom det säkerligen var något dumt ord som flög ut först. Vet iallafall att mina äldre syskon lärde mig räcka finger i allt för ung ålder.
Vill du också vara med i denna 365 dagars challenge? Klicka HÄR för att läsa mer.

Den kingigaste av alla kingar :**************

Du är de fulaste barnet evr!!!! liek if u cri evertiem

2015-01-20 / 17:32:06
Amanda

HEJ!
Nu är jag äntligen igång med en ny blogg på blogg.se!
Jag hoppas att mina gamla läsare men även nya hittar till mig.
Tipsandstuff bloggen är som den låter, en himla massa tips på hur du förbättrar och har kul i din vardag.
Inte allt för mycket text att läsa! :)

Hoppas att vi ses!

2015-01-21 / 17:02:54
URL: http://tipsandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback