019.

Efter en jobbig föregående vecka så är jag tillbaka med nya krafter. Tack till alla er som muntrade upp mig när jag avslutat en jobbig del av mitt liv. Nu kör vi på med nya krafter!
 
Vecka 4; Barndomen.
019. Vad var populärt när du var yngre?
 
Det finns tre saker jag kommer ihåg lite extra från min uppväxt, som var hemskt populära, och det var Bratz, Gameboy och Pokémonkort. Jag lekte aldrig själv med Bratz då jag inte umgicks med flickor och jag var mer av en pojkflicka under min uppväxt, men jag vet att jag hade en vän vid namn Emelie som jag alltid lekte med Bratz tillsammans med. Hon hade hur många som helst, de fyllde hela hennes rum haha.
 
Gameboy var också en stor grej under min uppväxt, kommer ihåg att jag och min äldre broder Dennis fick vars ett lila Gameboy Color av våra föräldrar som vi köpte massvis med spel till som vi delade på. Kommer ihåg att jag tog beslag på Pokémonspelen direkt, så han fick inte spela dom på sitt Gameboy. Sen hade vi massvis med Pokémonkort tillsammans också, tre lådor och en tjock pärm som egentligen var till Hockeykort. Varje gång jag åkte till kyrkans barntimme (ja, varje söndag när jag var yngre!) så hade jag med korten och satt i församlingshemmet tillsammans med mina vänner Daniel, Carl och Kevin för att byta och spela. Äh, vem lurar jag, ingen visste hur man spelade med korten så vi bytte bara och spelade på något hittepåvis haha.
Vill du också vara med i denna 365 dagars challenge? Klicka HÄR för att läsa mer.

cookie

åh minns när bratz kom ut jag blev helt förälskad i dem xD tvingade min mormor att köpa en till mig haha xD samt pokemon korten bytte man ju i skolan minns man skulle ha alla legendariska och glittriga korten för då var man cool! gameboy was life gameboy was love.

2015-01-19 / 13:02:28
URL: http://cookielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback