002.

Vecka 1; Föregående år.
002. Länka ett blogginlägg ur din blogg från föregående år som du tycker borde läsas igen.

Rent grafiskt så gillade jag såklart mina äldre inlägg, de som kom mot slutet av året, mycket bättre än de under den tidiga perioden av 2014. Men av alla mina inlägg så tycker jag att mitt inlägg om hur könen skildras inom spelvärlden, är det som bär upp ett bra budskap. Så jag tycker helt klart att det är värt ett klick, både för den som är intresserad av spel, och för alla andra då budskapet handlar om så mycket mer än bara spel.
Har ni läst inlägget om könsrollerna som jag skrev i januari 2014?
Vill du också vara med i denna 365 dagars challenge? Klicka HÄR för att läsa mer.

Julia Müller-Sandvik

Har läst så gåott som allt du skrivit under 2014 ;) Love ya grl!

2015-01-02 / 13:50:20
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Lätt ett av dina bästa inlägg!

2015-01-02 / 18:44:22
URL: http://www.xn--annard-0xa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback