001.

Vecka 1; Föregående år.
001. Hur firade du in det nya året?
 
Jag firade in det nya året tillsammans med ett flertal vänner. Började med att äta en mysig middag med min pojkvän, hans mamma, hans bror och fyra av hans mammas vänner. Efter det gick jag och min pojkvän hem till vår vän Andreas där nyårsfirandet redan var igång i lägenheten. Några minuter innan tolvslaget satte vi igång låten "The final countdown" och sjöng den tills vi rusade genom trapphuset, ut på gatan och räknade ned. Precis när klockan slog tolv gav Lukas mig min nyårskyss och vi lät raketerna fylla himlen ovanför oss.
Vi firade in vår årsdag (jupp, ett år tillsammans!!) med en kyss under stjärnklar himmel med raketer vart man än tittade. Vi gick in och avrundade, sedan gick jag och min älskade pojkvän hem för att fira vidare. Runt tre på natten kom ett antal vänner över och vi spelade spel, skrattade och åt chips tillsammans innan det var dags för en god natts sömn.
 
Hur firade ni in 2015?
Vill du också vara med i denna 365 dagars challenge? Klicka HÄR för att läsa mer.

Julia Müller-Sandvik

firade lugnt och skönt med Erik :) Höll oss vakna precis till tolvslaget ^^

2015-01-02 / 13:49:29
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback