Min helg.

Hejsan, hejsan. Bloggen ekat tomt än en gång, men detta på grund utav skolarbete och andra problem i min tillvaro. Nu är det sportlov, vilket känns fett nice, och jag startade lovet i fredags med lan på skolan över helgen.
 
Fredag. Hängde med Karl hem för att han skulle packa lite innan vi tillsammans åkte hem till Råbe där vi spelade lite samt packade. Blev skjutsade av Råbes mamma till skolan där vi intog våra platser, jag och Råbe joinade såklart hennes pojkväns klass, var fett roligt. Mös i musikstudion med Karl, Max, Vigge med flera någon timme innan läggdags.
 
Lördag. Nästan alla drog på lördagsförmiddagen, så kvar blev jag, Adam, Gustav, Anton, Emal, Johan och Pontus. Blev en mysig eftermiddag med asiatisk middag på resturang tillsammans med gänget, en fin alla hjärtans dag. Kollade film med Adam, någon serie med hela gänget samt träffade Elina och hennes flickvän Minna som just varit på bio. Kvällen avslutades i en skön stol framför konstiga filmer om konstiga teorier tillsammans med Adam.
 
Söndag. Väcktes nio på morgonen, städade och fixade en massa innan jag tog bussen hem till Hörby. Resten av dagen tillbringades hemma framför mitt älskade xbox, håller just nu på att spela igenom hela Assassin's Creed från början ännu en gång haha.
 
Hur var er helg? Händer det något roligt i veckan?

Denise Taylor

Hade en riktigt mysig helg, spenderades med min mamma :)

2015-02-19 / 09:36:15
URL: http://autaini.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback