Share your blog.

Syns du inte, så finns du inte. Det är mitt motto över internet då det verkligen är så sant. Vill man få en stor blogg, youtube, stream eller vad som helst så måste man synas för att folk ska veta att man finns. Därför hade jag nu tänkt dela med mig av mina fem bästa tips för att dela med sig av sin blogg på olika sätt.
 
  1. Skapa en twitter och dela med dig av din blogg där. Skapa en tweet innehållande inläggstiteln, en kort beskrivning av vad inlägget handlar om, en bild direkt tagen ur inlägget och såklart en direktlänk.
  2. Instagramma en bild från inlägget tillsammans med relevanta hashtags samt en tagg till din bloggportal. Kanske de delar med sig av just din bild och inlägg?
  3. Kommentera andra bloggar, men spamma inte "hej, kolla in min blogg" eller liknande, kommentera något relevant till inlägget du kommenterar på. Detta uppskattas mycket mer. Glöm inte att länka din blogg under URL.
  4. Skapa en facebooksida dedikerad just för din blogg, dela med dig av ditt senaste inlägg och se till att alla dina vänner gillar din sida så de kan se det.
  5. Bli medlem i ett antal olika blogg-grupper på facebook, här kan du dela med dig av dina senaste inlägg till folk som också bloggar. Sök efter "dela din blogg" eller liknande för att finna sådana sidor.
 
LÄNKAR; Min twitter // Min facebooksida // Min instagram
Hur delar ni med er av er blogg för att få fler besökare?

Sabiina är namnlös

På tal om det... du råkar inte vara intresserad av ett samarbete eller liknande? ^^

Svar: Berätta mer om samarbetet, vad hade du tänkt dig? :)
Carro - Geek n' Gaming

2015-08-17 / 18:05:57
URL: http://www.siin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback