Skor för alla tillfällen.

Fick en förfrågan om ett inlägg där jag tipsar om massa snygga skor i olika prisklasser. Fick denna förfrågan i samband med att Ida la upp ett inlägg där hon tipsade om olika svarta höstskor, så inspireras en aning av henne i utformningen av mitt inlägg. Fast till skillnad från henne så tänker jag inte bara tipsa om höstskor, utan jag försöker täcka större delen av skor jag gillar i olika prisklasser.
LÄNKAR; budget // mellan // lyx
Jag älskar att blanda feminin och maskulin stil, därav att jag oftast bär sneakers då jag främst har killkläder. Men när det närmar sig vintern väljer jag hellre ett par feminina ankelboots som någon av ovanstående, med en tjockare klackvariant som är lagom hög. Hetaste skorna i höst!
LÄNKAR; budget // mellan // lyx
Finns det något bättre än låga kängor? Okej, det kanske det finns, men inte när de kalla vindarna drar ut över Sverige. Supersnygga, inte för höga och man kan matcha dom till det mesta. Jag hade absolut inte tackat nej till mellan-versionen av denna kategori.
LÄNKAR; budget // mellan // lyx
Något som är retro as fudge är platådojjor. Flatforms med hög platå är något av det hetaste man kan bära, låt mig förälskas en aning i lyx varianten från Buffalo.
LÄNKAR; budget // mellan // lyx
Vad är inte snyggare än ett par pumps när man ska iväg på fest? Här är tre av mina favoriter, älskar de som ligger under "lyx" från Jeffrey Campbell, dessutom är det rea på just denna modell just nu.
LÄNKAR; budget // mellan // lyx
Sist men inte minst har vi ett par av mina favoriter - sneakers. Vanliga sneakers, eller som de flesta brukar kalla modellen; "converse". Fast egentligen är det ju ingen modell, utan märket på lyx versionen. Gillar alla, men budget versionen har något extra. Är det skallen? Eller är det bara priset som lockar?
 
Vilka skor är era favoriter?
Inlägget innehåller affiliatelänkar som stödjer bloggen ekonomiskt vid inköp via länken.

Hampus Bergqvist

Mycket snyggt!

2014-09-28 / 02:21:24
URL: http://skorgasm.se
Julia Müller-Sandvik

Åh, glittriga Buffalos :D :D :D LOVE IT!!

2014-09-28 / 10:56:43
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback