Quiz - Which Batman Villain Are You.

Har du någon gång undrat vilken superondska du är? Jag skapade ett sjukt dåligt quiz under min lediga dag hemma när jag egentligen borde ha jobbat med NO:uppgifterna jag fått i skolan. Välj ett alternativ tills frågorna är slut och få reda på vem du är av de onda karaktärerna ur Batman spelen.
 
Jag kan inte smida onda planer utan att ta med mig...
A - Ett smile // B - Min hatt // C - Min krona // D - Mina växter // E - En korthög // F - En cigarr

Mitt främsta vapen mot "the good guys" är...
A - Slägga // B - Käpp // C - Pistol // D - Giftigt läppstift // E - Ace Of Spades gun // F - Svärdsparaply
 
Min favoritkombo bland färger är...
Tror ingen förklaring krävs på denna...
 
Mitt ondskefulla tillhåll ser ut såhär...
 A - Psykogirlfriend? // B - Gåtor? // C - Två sidor? // D - Växter? // E - Crazy? // F - Museum?

Räkna ihop hur många du hade av varje bokstav...
Flest A; Du är en Harley Quinn som aldrig lämnar huset utan ett leende på läpparna, en rejäl hammare och sin älskade Joker vid sin sida. Du må vara galen, som fan, men trots detta samt ditt söta ansikte är du mycket fruktad bland dina fiender.
 
Flest B; Du är en gåtfull Riddler som alltid har en gåta att trolla fram ur sin högerarm. Men trots att någon knappast förstår sig på dig så kan du trösta dig med att du klär super i grönt och frågetecken. Oh, här är en gåta som passar bra just nu; vad är vackert, lurigt och passar bra i grön spandex? DU!
 
Flest C; Varför nöja sig med ett ansikte när man kan vara Two Face i egen hög person? Du behöver aldrig välja bara en outfit, för två är din grej. Du må inte ha allt för mycket lycka när det gäller att fånga Batman och Catwomen, men sålänge du har ditt tvåsidiga mynt så är du trygg.
 
Flest D; Som en vacker Poison Ivy får du många män och kvinnor på fall, men det är inte detta som glädjer dig. Din äkta kärlek finns i naturen och om någon skadar dina växter så kan dom glömma sina liv. Ditt kraftigaste vapen, förutom att du kan fånga dina fiender bland rötterna hos dina växter, är din charm.
 
Flest E; Fick din vän flest A och blev Harley Quinn? Då har du en soulmate för livet då du är självaste Jokern. Känns det inte bra att vara cirkusens konung? Eller dottning för den delen. Och dina kläder, smink och frisyr  - bry dig inte. Ju galnare dessto bättre, du är du och ingen kan ändra på detta.
 
Flest F; Du kanske inte kan flyga som en Penguin, fast vilken människa kan det egentligen? Men du kan skydda dig mot både regn och alla dina fiender när du vandrar ut i natten med ditt paraply under armen. Du är inte heller ensam, för hur kan du bli det när du stängt in alla dina fiender i glasburar på ett museum? Du kan se fienden in i vitögat varje dag, utan någon risk för att bli mördad.
 
Vem blev du? Själv blev jag både Harley Quinn och Poison Ivy, Poison Quinn?

Isabelle

Fick Two Face och Poison Ivy hehe:D

2014-09-11 / 16:47:06
URL: http://nattstad.se/isabelless
Julia Müller-Sandvik

hahahah jag blev penguin >.< det var jag inte beredd på, även om jag förstod det med tanke på vad jag valde ;)

2014-09-14 / 09:52:28
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Jossa :)

Blev Harley Quinn, en av mina favoo villains! Men Jokern skulle inte ha suttit fel heller att bli... ;'3

2014-09-15 / 19:44:54
URL: http://hopeindecember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback