Panelen; outfits of Blog Awards 2014.

Med tankarna efter Blog Awards 2014 som hölls här om dagen i Stockholm så kände jag att det inte var mer än rätt att införa en panel som ska lägga sina åsikter på ett antal utvalda gästers outfits under kvällen. Dagens panel består av Lorissalovebomb, Autaini och mig själv då jag var sugen som tusan att påpeka ett och annat om outfitsen.
Lorissalovebomb "Alexandra är galaklädd med en twist, för min smak är det för kort och avklätt, men uppenbart uppklätt och med fokus på att det ska vara en tillställning i rampljus. Jag hade önskat mer färg, men har inga större invändningar mot val av varken klänning, skor eller väska. Flashigt!"
 
Autaini "Hennes klänning är nog en sådan klänning som man antingen hatar eller älskar. Jag kan inte bestämma vilket av de jag känner. Den är elegant men jag tycker inte riktigt om att det är så mycket genomskinligt."
 
Carro "Mycket snygg klänning om jag får säga det själv. Håruppsättningen passade perfekt. Dock hade jag gärna velat se ett par nude-färgade klackar och gärna en aningen mindre väska."
Lorissalovebomb "Vill ha! Hanna ser ut att komma direkt från en inspark av ett program som har overall eller direkt från soffhänget. Men overallen är så satans snygg att jag inte kan låta bli att tycka att hennes kläder är fab. Inte på en gala, men galet fin!"
 
Autaini "Vad tänkte hon med? Gillar verkligen inte hennes outfit. Mönstret blev jobbigt för mina ögon. Visst den är unik men jag skulle aldrig sätta på mig detta. Men hon får ha det om hon känner sig fin i det..."
 
Carro "Usch säger jag bara. Förlåt Hanna, men du är på en gala där man ska klä upp sig. Det ska inte se ut som du precis vaknat och drog på dig en onepice i en hemsk färg och mönster..."
Lorissalovebomb "Jag älskar skorna! Men det är tyvärr allt. Svart är tråkigt."
 
Autaini "Mycket elegant och sexig klänning. Gillar den verkligen. Sitter perfekt på hennes kropp."
 
Carro "Jag gillade Lisas outfit, älskade hur hon smyckade den formgivande klänningen med ett halband som går runt hennes midja - ser ut som det är ett med klänningen. Jag skulle dock valt ett par andra skor, Kissies skor som jag dissade ovan hade passat super till Lisas klänning!"
Lorissalovebomb "Mollys hår är fantastiskt, men nu är det ju kläderna vi ska tala om. Inga invändningar mot klädvalet, men alltid lite blaha med svart. Fransarna spetsar till det hela lite, kul!"
 
Autaini "Tycker hennes klänning var fin men hade klarat mig utan fransarna. Hon såg riktigt bra ut i den."
 
Carro "Det enda jag gillade med denna klänning var att den är hjärtformad runt brösten. Annars var det en fet diss från min sida, hatar fransarna!"
Lorissalovebomb "Danny ser ut att strosa runt på campus någonstans. För vardagligt för den här typen av kväll, men stilrent."
 
Autaini "Den outfiten passar Danny perfekt. Det känns verkligen som hans stil."
 
Carro "Känns som Danny, precis som Hanna, precis vaknat och tog på sig det första han såg. Är det där mjukisbyxor? För det ser ut som det. Ett par slimmade byxor och en skjorta hade varit snyggare med skinnjackan över. Halsbandet och mössan förstörde bara, skorna är inte heller någon större hit"
Lorissalovebomb "Jag älskar byxorna, men jag skulle inte matcha dem sådär. Det är höst och du är på gala, då tycker jag att man ska ha mer än en BH på sig."
 
Autaini "Jag gillar hennes klädsel. Hon är en person som klär i magtröjor, tycker henne byxor passade väldigt bra till."
 
Carro "Snygg topp, snygga byxor - men ingen snygg outfit. Toppen med sina spetsdetaljer och byxorna med sitt svåra mönster passar inte alls bra ihop. Kanske hade varit snyggare med en helsvart croptop som var lite mindre "bhför12åringar" och lite mer "jagkankläder" till dom där byxorna."
Lorissalovebomb "Bäst av alla, trots att hon också går i svart. De guldiga skorna och den luftiga byxdressen gör sig bra på "röda-mattan". Det degorativa hålet vid axeln ger det lilla extra."
 
Autaini "Så elegant! Hon är hur vacker som helst i detta. Gillar att hon har skor med guldfärg till. Vackert!"
 
Carro "Älskart'! Linda strikes again, älskar verkligen hennes byxdress som matchas med ett par gör'snygga klackar i guld. Man märker direkt att denna tjej kan sin sak när man ser hur hon matchar outfiten med en aningen edgy frisyr och röd-röda läppar. Hiss!"

Vad tycker ni om outfitsen? Vem bar den snyggaste enligt er?

En serieblogg

Vilket kul inlägg

2014-09-21 / 09:05:04
URL: http://efji.se
Emma! ^^

Tycker Hanapee's kläder ser ut som en konstig pyamans

2014-09-21 / 15:35:33
ADARAS.se - Where blog meets magazine!

Superkul inlägg att läsa! :D Är gärna med om du gör fler paneler framöver ;)

2014-09-23 / 20:54:33
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback