I fuck things up.

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag är inte bra nog. I fuck things up. Varför lever jag ens?...

,

Gå till bup ffs.
Inget blir bättre av att du skriver att du vill dö, det är ungefär på en 11årings nivå.

Svar: Tycker att du kan läsa Kittens kommentar här nedan!
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-09-26 / 11:39:04
Kitten

Styrke kramar <3

Och du ovanför kan ju bara lägga ner att vara online totalt. Att sparka på någon som redan ligger är så jävla lågt, ännu mer lågt när du inte ens har mod nog att stå för vad fan du säger!

Förlåt Carro om jag la mig i, en del gillar inte att man get "attention" men blir så arg.

Svar: Tack så mycket Kitten, är glad för att du står upp för mig när jag mår dåligt. Blir arg som fan själv, känns bra att du satte ord på det innan jag hann. <3 Kramisar
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-09-26 / 12:12:32
URL: http://thehowlingwolfheart.blogg.se/
Kitten

Ingen fara! <3 Jag vet själv hur det är (även om ingen kan relatera helt då vi alla är olika) och man ska inte behöva försvara sig mot idioter när man har en svacka, eller ja aldrig. Behöver du prata, så finns jag, även om vi ej känner varandra :) Kram på dig!

2014-09-26 / 12:32:31
URL: http://thehowlingwolfheart.blogg.se/
Anonym

Carolina, komihåg. Du är så otroligt stark och så otroligt vacker. Du kan klara vad som helst!

2014-09-26 / 14:46:11
Julia Müller-Sandvik

åh gulle, du är en inspiration. När du inte orkar för egen del, orkaa för oss andra och alla som älskar dig!

2014-09-26 / 20:05:13
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Martina Madness

det är helt omöjligt att må bra varje dag och som alla människor så går man i sönder ibland <3, Och du längst upp, Har själv varit på BUP och inget hjälptes av det. Jag själv skulle aldrig gå dit igen, skulle bli gladare om jag besegrade min depression själv.

2014-09-27 / 15:33:28
URL: http://nattstad.se/sotiezisfab

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback