En jävligt blandad lista.

Om du fick välja en magisk egenskap, vilken skulle det vara?
Tror jag hade velat ha egenskapen att skapa eld ur bar luft, hur fett hade inte det varit? Eller att kunna bli osynlig, finns allt för många gånger jag känt att jag bara velat bli osynlig och försvinna för en stund.
 
Om du fick hoppa in i en bok, vilken skulle det vara?
Tror att det skulle vara Eragon, för det är en så pass underbar bok att jag absolut inte hade tackat nej till att hoppa in i den för några dagar.
 
Hur ser din drömlägenhet ut?
En osalig blandning full av nördigheter, gaming och stilrena möbler. Helst inslag av antika ting.
Samlar du på något, i så fall vad? 
Jag samlar just nu på små skepp.
 
Du vinner tio miljoner kronor, hur fördelar du pengarna?
Köper en bostad, spel, kläder och skämmer bort min pojkvän samt katt lite extra.
 
Vilket är ditt absoluta favoritplagg?
Måste nog vara en grå hoodie som jag fick av min pojkvän i alla hjärtans dag present.
 
Vilka låtar önskar du att du hade skrivit? 
Invisable med Skylar Grey, det är från denna låt som mitt bloggnamn kommer från. Låten betyder hemskt mycket för min del, den har givit mig så många underbara saker i livet och när livet känns tungt lyssnar jag på repeat.
 
Du får en timma på dig att gå lös i ett stort shoppingcenter och allt är gratis, vad letar du efter? 
Springer in i alla affärer, tar så mycket snygga kläder som möjligt, tar en ny dator, ny kamera, ny tv och massa geeky stuff. Och såklart massa spel.
Om du vore en sång, vilken sång hade du varit?
Here's to never growing up av Avril Lavigne.
 
Vad är dina topp tre på det godaste man kan äta?
Choklad, jordgubbar och is. Is är svingrott att äta. Svär på Pär.
 
Om du fick återuppleva en dag i ditt liv, vilken skulle det vara?
Nyår mellan 2013 och 2014, för då kysste jag min älskade Lukas för första gången.
 

Janie

Världsfin lägenheeeet!

2014-09-18 / 15:32:04
URL: http://whitetrashbeauty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback