The Walking Dead.

OBS; Enorma spoilers förekommer i detta inlägg, har du inte sett TWD - läs inte.
Jag har under dagen hunnit se både det senaste avsnittet av The Walking Dead och skapat detta kollage. Som ni ser så har jag tagit med större delen av de viktiga karaktärerna samt gjort bilderna svartvita om karaktären avlidit. Detta gäller fram till avsnitt tre av säsong 5.
 
De jag är besvikna över att de avlidit är Mika (äckliga Lizzie... why?!?!), Hershel och Gareth (he's hot). Hatade både Shane och Lori så är glad över att de dött. Tara däremot, som fortfarande lever, är en karaktär som jag inte riktigt vet om jag ska hata eller älska. Blev dock ledsen över att inse att Tara, Glenn och Maggie hängde med Abraham, Eugene och Rosita till DC i slutet av avsnitt tre. Vill inte förlora Glenn och Maggie, vill se mer av dom.
 
Vilka är era favoritkaraktärer? Vilka karaktärer är ni besvikna över att de avlidit?

Twiggy Lundberg

Mina favoritkaraktärer är Michonne, Daryl och Carl!

2014-10-28 / 15:02:22
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
cookie

Jag har inte något spc favvorit men jag blev glad när lori dog dock besviken att bebeisen inte dog (enligt serie böckerna gör dem båda det tillsammans) Jag tror att maggie och glenn följde med dem precis som i serie böckerna dem går ifrån gruppen tillslut men där lever sofia fortfarande och carlo är död. Så maggie och glenn tar sofia och lämnar gruppen,men maggie är även gravid enligt Serie böckerna. :)

2014-10-28 / 15:10:33
Kitten

Min absoluta favorit är Daryl och Rick har kommit med också i den kategorin senare säsonger :)

Mest besviken över som dött...Hm måste nog vara Merle och Hershel!

2014-10-28 / 17:23:36
URL: http://thehowlingwolfheart.blogg.se/
melinda emilia ♥

Är sååå nyfiken på vad som hänt med Beth!

2014-10-29 / 01:26:12
URL: http://melindaemilia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback