Systemkamera säljes.

Då jag vet att det finns många av mina läsare som saknar en systemkamera, som jag anser är en nödvändighet som bloggare, så tänkte jag faktiskt sälja min ena.
 
Kameran är en Canon i modellen eos 350D som köptes helt ny av min vän i julas, jag köpte den av henne efter sparsam användning för ett tag sedan. Den tar snygga bilder och är i mycket bra skick. Enligt mig en mycket bra kamera för såväl vana fotografer och nybörjare.
 
Det som ingår är kamerahus, objektiv (18-55mm), linsskydd, batteri, laddare och minneskort. Objektiv samt linsskydd passar till flera av Canons kameramodeller. Har dock ingen originalåda tillgänglig.
 
Pris; 2000kr
Priset kan diskuteras vid snabb affär, träffas gärna i Lund, Malmö eller trelleborg. Kan skickas, köparen betalar frakt samt står för ansvaret från att den hamnat på posten då jag inte står skyldig till skador som kan ske under leveransen.
 
Skicka ett mejl till mig, [email protected], vid intresse. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback