Stream från semifinalen.

Som ni vet så spelade jag och ett antal vänner i skolans LoL turnering under skollanet. Några av er undrade hur det gick och svaret är att det gick pissdåligt, men jag personligen spelade främst för att ha roligt vilket vi hade. Våran toplaner kom dock inte i tid så vi var tvungna att ta in en ersättare som blev en kille vid namn Oliver.
 
Här ovan ser ni en del av semifinalen (yes, we were there) där vi spelar. Jag kör support, Råbe kör ADC, Elina kör top, Oliver kör jungel och Clara kör mid. Tyvärr så drog någon idiot ut alla sladdar till internet så Råbes internet dog vilket sög. Men det blev fixat och vi fick köra en rematch med samma bans och samma champs. Detta är dock den del av streamen där hennes internet dog, och ska jag vara ärlig så sög kommentatorerna. Dessutom var lanet i säg så satans oorganiserat att allt blev skit samt att de inte ens lagt upp den riktiga delen av semifinalen än.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback