Nintendo 3DS Zelda Edition.

En av mina största wanties at the moment måste nog vara ett Nintendo 3DS i Zelda edition. Hur fett är inte det?! Perfekt för mig som åker mycket buss och tåg, jag får ju något att spela, plus att det är super att spela på när man väntar på att gamet ska starta när man spelar LoL. Dessutom kan jag äga alla mina polare när vi lanar. För det är viktigt.
 
Har ni ett 3DS? Gillar ni Zelda editionen?

Kajz

Åh en vän till mig har det och jag vill sååå gärnaa D: men säljer ju slut hela tiden (och nu har jag inte dem pengarna >.<)
Får nöja mig med mitt DSXL.. xD

2014-10-05 / 10:29:56
URL: http://faunabonadea.blogspot.se/
Lanek-Nördig Alternativ Blogg

Jag äger två stycken 3DS, ett XL och denna Zelda Edition :D Den är så sjukt fin och jag älskar verkligen mönstret så jag har till och med målat vårt soffbord med detta mönster ^^ (bild finns på bloggen under kategorin geekines)

Svar: Oh vad nice, såg ditt soffbord när du la upp det på bloggen - blev super! Förresten, får jag lov att använda dina bilder på bordet i ett inlägg här på min blogg om jag länkar dig? :) Kramisar Carro
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-10-05 / 10:55:29
URL: http://lanek.blogg.se/
Julia

Känner en som har det, mycket snyggt är det! Själv har jag haft ett blått vanligt 3DS men sen uppgraderade jag mig till 3DS XL, har Year of Luigi 3DS XL edition :)
Skulle rekommendera dock att du köper 3DS XL, för jag kände att jag lätt fick kramp i händerna efter att spela på det lilla 3DSet, men jag har ganska stora händer så kan vara därför, haha! Och så har 3DS XL lite bättre batteritid med ^^

2014-10-05 / 11:24:40
Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Jag har ett 3DS XL men aldrig fastnat för Zelda, köpte DS:et av en kompis så ett spel med Zelda följde med men inte spelat det ännu

2014-10-07 / 13:10:07
URL: http://www.xn--annard-0xa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback