Heels2have.

Jag är en skoälskare, och just nu har jag snöat in mig på just höga klackar. Även om jag personligen knappt kan gå i skönheter som dessa så älskar jag dom. Kärlek för mig är ett par heta, svarta, klackar, gärna med öppen front, till en minst lika het outfit i höstens färg - vinrött.
 
Vad tycker ni om högklackade skor?
LÄNKAR; ett // två // tre // fyra // fem // sex
Inlägget innehåller affiliatelänkar som stödjer bloggen ekonomiskt vid inköp via länken.

Karin

Dom är jättefina men jag kan inte gå i höga klackar :(

2014-10-15 / 23:08:27
URL: http://forevermore.blogg.se
Twiggy Lundberg

Jag gillar högklackat, men jag föredrar de med kilklack eller bredare klack. Gick sällan i klack som tonåring, och när jag var 16 började mitt knä hoppa ur led lite nu och då, vilket gjorde att jag inte ens gjort mig besväret att prova haha. Men jag ska sakta men säkert börja öva! För nu har knät hållit sig i tre år, hoppas på iallafall tre år till :P

2014-10-16 / 20:26:56
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback