Nya spelgenerationens förändringar.

Som ni kanske redan vet så älskar jag spelet The Last Of Us som faktiskt kom ut med en Game-Of-The-Year-Edition där DLC med mera följer med på köpet. Men det jag främst ville ta upp i detta inlägg är helt klart förändringarna mellan de nya konsollerna. Här ovan ser ni en skarp förändring, främst inom texturerna, mellan The Last Of Us på PS3 och PS4.
Här ovan har jag även delat med mig av en video till er där man ser förändringarna mellan XBOX 360 och XBOX ONE i spelet Tomb Raider. Mycket är gjort just för att förändra spelet till det bättre, designerna som skapade spelets grafik har bland annat helt byggt om Lara's ansikte. Personligen tycker jag att Lara's ansiktsförändring gör hemskt mycket för spelet, hon känns som en mer känslosam person efter förändringarna.
 
Ser ni skillnaderna? Gillar ni förändringarna? Gillar ni PS3/XBOX360 eller PS4/XBOXONE mest?

Denise Taylor

Man ser verkligen skillnaden!
Jag som tyckte det var bra innan, det gamla ser ju skitdåligt ut jämfört med det nya haha :P

2014-11-04 / 15:35:03
URL: http://autaini.com
daniella

Hej fin blogg! Checka gärna in min blogg och min youtube kanal! honeyd på youtube! eller så hittar du videon på min blogg! Skulle uppskatta om du prenumererade! Kram, ha en fin kväll :D

2014-11-04 / 21:09:45
URL: http://nattstad.se/honeyd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback