Mario Kart 8 DLC.

Mario Kart 8 DLC pack 1 ger en inte bara tre nya karaktärer, åtta nya banor och fyra nya fordon utan självaste Link och Legend Of Zelda är vad hela DLC:n kretsar kring. Sjukt awesome, trots att man verkligen märker att Mario Kart inte är designat efter faktiska människoproportioner vilket man ser när Link sitter i sitt fordon ovan. Han sitter precis som jag gör när jag försöker cykla på min lillasysters gamla cykel. I look just like this. Jag svär på Pär!
Förutom Link får man även Tanookie Mario samt Cat Peach vilka båda är oerhört söta. Men snälla. Kan vi bara ta en minut och kolla in hur jävla awesome det ser ut med triforce symbolen på de nya fordonen? Dessutom är Link fett OP då han går in i racen tillsammans med sitt mastersword, så Link är officiellt den bästa karaktären någonsin i Mario Kart. Just sayin'.
Det finns även ett DLC pack 2 som är en crossover med Animal Crossing där man får lika många nya karaktärer (Villager, Isabelle och Dry Bowser), lika många nya fordon och lika många nya banor. Köp båda DLC packen och du har oerhört mycket nytt att utforska i Mario Kart 8. Men jag gillar pack 1 mycket mer vilket säkerligen märks då jag bara inkluderade lite om pack 2.
Vad tycker ni om Mario Kart 8 DLC pack 1 & 2?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback