Cards Against Humanity.

Vet ni vad Cards Against Humanity är? CAH är ett kortspel där man får en mening eller en fråga på ett svart kort, får man en mening så kommer det finnas minst ett tomrum någonstans i meningen. Man ska då använda sina vita kort och fylla i alternativt svara på det svarta kortet. Det kan bli helgalet, ju roligare och hemskare det är, ju bättre blir det. Sen väljer den vars tur det var att lägga ut ett svart kort, det bästa vita kortet till det svarta. Haha dålig beskrivning, men jag hoppas ni fattar. Här nedan har ni en video där Smosh Games spelar spelet, där ser ni och förstår förhoppningsvis.
Det jag vill komma till är att jag fann en hemsida där man kan spela detta spel online tillsammans med folk från ett flertal olika länder. Det bästa med detta spel är att man inte behöver känna sig hemsk efter att man fyllt i meningen alterntivt svarat på frågan. Eller jo, man kan känna sig hemsk - men det är hemskt roligt.
Klicka här för att testa att spela GRATIS online.

Lanek-Nördig Alternativ Blogg

Cards Against Humanity är seriöst roligaste spelet jag spelat. Finns inget bättre sällskapsspel!
Gillar även att man kan ladda ner en PDF av spelet och skriva ut det själv :D

2014-11-17 / 13:22:18
URL: http://lanek.blogg.se/
Sofie♥

Verkar vara ett fett roligt spel, tack för tipset! :D

2014-11-17 / 20:48:21
URL: http://sofieiistheking.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback