Savanni.

Som ni säkerligen sett så har jag haft lite olika samarbeten i min blogg med olika företag, bland annat Savanni.comNu har jag ett större samarbete med detta företag som inkluderar massa roligt. Hos Savanni finns massa fina smycken, detta är lätt min favoritsmyckeaffär på nätet då de har smycken som passar alla stilar. De har dessutom massa olika märken i sitt bagage, deras mest förekommna ser ni här ovan bland ikonerna. Just nu har Savanni dessutom upp till 50% rabatt på massa snygga smycken under "Hot Deals". Har ni någon gång handlat på Savanni.com?

Daniella 🌙

jag tycker de är dyra när man hittar exakt samma på ebay för 40-60 kr mindre :(

2014-05-12 / 00:23:20
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback