Hello my little devils.

Idag har jag badat. Det var svinkallt, men jag trotsade kylan och var i vattnet lite över tio minuter innan jag gick upp. Vågorna slog mot mitt ansikte så fick saltvatten i ögonen samt fick några kallsupar, dessutom slog en våg mig rätt ner under stegen till bryggan så började blöda på benet. Efter det käkade vi kinamat och nu har jag suttit hemma hos Lukas en stund. Har bara rebloggat massa saker på min tumblr sedan jag kom hem. Varför är tumblr så beroende? Kan sitta i timmar och bara reblogga massa bilder. Vad har ni gjort idag?

Karin

Tumblr är faarligt, haha, nejdå ^_^

Svar: Haha jodå, det är det visst :P
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-05-29 / 19:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback