Ebay shopping.

"Råkade" beställa lite saker från Ebay igår... Beställde massa saker till min smyckestillverkning, ett trinityforce halsband och piercingar. Köpte nya snygga piercings till min läpp samt massa snygga tungpiercingar i form av ett piller. Yes, jag ska pierca tungan, mest för att kunna bära sådana smycken. Har någon av er tungpiercing? Gör det jätte ont?

Twiggy Lundberg

Jag har tungpiercing, och det är den minst smärtsamma jag gjort. Har septum också, och har haft läppen, nävingen, vertical labret och bröstvårta.

2014-05-04 / 10:22:39
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
Larry

Jag var med när två av mina kompisar piercade tungan och ingen av dom tyckte det gjorde så värst ont.

2014-05-04 / 13:37:46
Candie

Jag har tungpiercing och det kändes ju såklart att ta den men gjorde inte jätteont. Vad som dock är jobbigt är när piercingen läker, man kan ju inte äta fast mat på flera dagar. Sen så svullnade min tunga upp tokmycket och gjorde ont när den läkte, så det var lite jobbigt. Men det var värt det :D

2014-05-04 / 14:04:45
URL: http://candie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback