Saker som stör mig.

Dagen till ära, eftersom allt alltid skiter sig dagen innan min födelsedag, så hade jag tänkt skriva ett inlägg om saker jag stör mig på. Folk som känner mig och läser detta, ta inte åt er. Eller nej förresten. Ta åt er som fan.
 
Folk som inte vet hur man använder en rulltrappa är nog antingen riktigt IQ befriade eller vill bara att jag ska komma försent till skolan. För det första; man står till höger och går åt vänster, det står till och med på trappan. Så, ställ dig inte åt vänster och lotsas som ingenting, tänk på att folk som är försenade behöver komma fram. För det andra, ställ inte din resväska bredvid dig åt vänster, samma orsak här; folk kommer inte förbi och kommer försenade. Så snälla, förstör inte vår dag redan på tågstationen, tack.
 
Folk som bara finns där för en när det passar dom. Allvarligt talat, hur tänker egentligen folk? Men när världen skakas runt så ser man vilka som är ens äkta vänner, och allvarligt talat så tror jag att jag bara har en och det är min pojkvän. Alltid lika roligt att få reda på vilket psykbryt man är och att man hör hemma på psyket, dagen innan man fyller år. Happy days...
 
Haters via internet är nog något av det värsta (och bästa) som finns. Att folk hatar på en anonymt via kommentarer på ens blogg är bara omoget till maxgränsen. Jag uppskattar dock de få som hatar på mig utan att vara anonyma, speciellt föräldrar till mina läsare som tycker att jag är en dålig förebild för att jag skrev att jag skulle på fest eller för att deras dotter sett mig röka på centralen i Lund. Ja, jag röker, men jag antyder inte att din dotter tvunget också ska börja röka? Jag må vara en förebild för många, jag må vara någon som får se upp med vad jag gör - men att jag inte ens får bestämma över vad jag gör och inte gör? That's just... But haters make you famous.
 
Folk som hatar en utan orsak in real life slår nog det mesta som jag listat här ovan. Det är dock droppen när dom säger att det är jag som hatar dom när man väl ifrågasätter deras hat och idioti. Att de dessutom kallar en för jävla psykfall som hör hemma på psyket och slänger dörrar i ens pojkväns ansikte är bara helt jävla idiotiskt. Varför ska folk i min omgivning behöva stå till svars för att du ogillar mig?
 
Vad stör ni er lite extra på idag?

Denise

Jag stör mig extremt mycket på när barn stirrar på en haha!
Var i affären för ett tag sen, kom precis från frissan. Då stod det en unge framför mig o kolla på mig. Sen börjar hon prata med sin mamma o peka på mig! Dessutom tala hon ett annat språk så jag fatta inte vad det var frågan om xD

2014-03-18 / 16:06:48
URL: http://autaini.com
Demonia - Alternativ Blogg

Dubbelmoral är nog bland det värsta som jag vet !

2014-03-18 / 16:22:42
URL: http://demonia.blogg.se
Miranda

Jag stör mig på människor som tränger sig före.. Var på ica en gång. stod en gravid kvinna i kö och det var ganska trångt där.. Så öppnar dom en ny kassa på andra sidan om den gravida kvinnan och så kommer en ung tjej och armbågar sig förbi den gravida kvinnan... Det var så att jag ville säga förlåt haha xD Folk som inte låter en gå ut från spårvagnen för att de ska gå på först. Det stör mig också.. Fattar inte varför? xD

2014-03-18 / 16:30:55
URL: http://nattstad.se/Miranda.Ehrnholm
Louise Naamelie K

när individer försöker kommunicera med mig på morgonen.

2014-03-18 / 16:38:00
URL: http://naamelie.blogg.se/
Olivia

Jag stör mig helt ärligt på det mesta, kan knappt vara bland folk överhuvudtaget.

2014-03-18 / 16:43:22
Evelina

Jag stör mig på att det så ofta bara handlar om pengar och finns en sådan brist på medkänsla. Gäller inte bara mitt fall utan i allmänhet tycker jag. Mitt exempel kommer från där jag bor nu, mitt hem, där jag har så många fantastiska grannar. Det upptäcktes mögel och vissa var tvungna att flytta temporärt, tills dem hade renoverat husen. Bostadsbolaget lovade att satsa pengar på "ett av deras bästa områden" sedan kom det ett möte till; allting skall rivas inom två år för det var för dyrt. Men dem visste det redan första mötet, planen var klar 2011. Men pengar kommer före människor. Tyvärr. Det stör jag mig på, alltid.

2014-03-18 / 16:54:55
Karin

Är likadan som Olivia.

2014-03-18 / 17:50:16
Karin

Jag hatar verkligen folk som tror att man inte har råd bara för att man inte har Louis Vuitton väskor . Avskyr flygvärdinnor också.

2014-03-18 / 17:51:43
Isabelle

Folk som inte lär sig av sina misstag..och polisanmälningar.Liksom wt...

2014-03-18 / 17:52:25
URL: http://fames.se/isabelle
KassandraPalma

Stör mig otroligt mycket på folk som bara finns där när de passar de... så himla surt!

2014-03-18 / 17:54:38
URL: http://kasssandra.blogg.se
Mikazuki Chan

Jag stör mig på allt innan 10:30 på morgonen. Jag vaknar tidigaste då... Och innan.. Ingen bra idé... öh

2014-03-18 / 19:32:49
URL: http://mikazukichan.blogg.se/
Kajz

Mycket, men dagens: När främlingar ställer sig alldeles för nära när man står i kassakön och df inte kan gå någon stans.

2014-03-18 / 20:03:08
URL: http://faunabonadea.blogspot.se/
Momlin

Haha när jag va i stockholm första gången och va i tunnelbanan förstod inte jag det där med att man stod still till höger och gick i vänster. Jag va nog ganska så jobbig haha :((
fyfan för folk som bara finns när det passar, såna ska man bara skita i! Vilken tur att du har en så underbar pojkvän, det är du värd! <3

Idag stör jag mig på mig själv, haft en jävlig dag i mitt huvud och varit ledsen. Oroar även ihjäl mig över min pojkvän, för han dricker med några polare and I don't like it :( Stör mig även på en av tjejerna som jag delar kök med(bor i ett studentboende), hon stirrar alltid på mig och mina vänner när vi pratar D:

2014-03-18 / 20:17:08
URL: http://momlin.blogg.se/
Sofia

SV: Åhh tack vad glad jag blir :D
BTW vilken grym blogg du har :D

2014-03-18 / 20:27:53
URL: http://Sofiiianilsson.blogg.se
Johanna

Så jävla idiotiskt att kalla någon psykfall, blir så sur på människor som gör det. Det stör jag mig på! Ja, jag är kanske ett psykfall men vafan använd inte det som ett skällsord??

Stör mig på mycket, folk som smaskar, när människor tvingar ur en saker, när människor tar på mig, när någon kollar på mig (haha) och så stör jag mig på att man MÅSTE stå inför en klass och typ ha muntliga saker för att klara skolan :c

2014-03-18 / 20:29:16
URL: http://overklighet.blogspot.com
Hanna

Grejen är ju att exempelvis i Norrland så finns det ingen rulltrappe-regel, kan vara därför vissa står på vänster sida. ;) Första gången jag själv var i Sthlm hade jag ingen aning om att man skulle ställa sig till höger!

2014-03-19 / 10:22:57
URL: http://okey.blogg%2Cse
Daniella 🌙

Vi har inga rulltrapperegler i gbg heller :3

2014-03-19 / 13:29:00
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Stör mig på folk som tar upp 2 platser i en full buss. Bussen är helt full men så sätter de sig längst ut och har sin väska på den inre platsen, bara för att de vägrar sitta bredvid nån.

Svar: Hahaha samma här :P
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-03-22 / 10:08:13
URL: http://www.xn--annard-0xa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback